خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ مشکی | قیمت فیس پلیت ps5 digital رنگ مشکی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

ابعاد

38x25x1cm

رنگ

مشکی

سازنده

sony

مناسب

PlayStation 5 دیجیتال

نوع

فیس پلیت PS5

کاربرد

تغییر ظاهر کنسول – محافظت از بدنه کنسول

نقد و بررسی خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ مشکی | قیمت فیس پلیت ps5 digital رنگ مشکی

بالاخره شرکت سونی از قاب‌ها و کاورهای محافظ پلی استیشن رونمایی کرد. خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ مشکی از جمله کاورهای شیکی است که خواهان بسیاری دارد. جنس سافت کاور به عنوان یک پوشش محافظتی مقاوم بسیار کاربردی است. در‌واقع مواد سیلیکون با کیفیتی که در آن به کار رفته شده از جمله ویژگی‌های ممتاز کاور محسوب می‌شود.  از آنجایی که رنگ پلی استیشن ۵ سفید صدفی است. استفاده از کاور مشکی جلوه جذابی به کنسول می دهد. توجه داشته باشید که برای خرید کاور پلی استیشن، مدل دیجیتال و استاندارد آن را در نظر بگیرید که کاملاً کاور مناسب کنسول انتخاب شود. مشتریان با خرید ps5 می‌توانند از خرید لوازم جانبیps5 مانند خرید کاور ps5 دیجیتال هم بهره‌مند شوند.

مشخصات کاور پلی استیشن ۵

از جمله مشخصات ویژه برای خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ مشکی، جنس مرغوب آن است. نوع جنس محصول به گونه‌ای است که به راحتی قابل تمیز کردن است. کاور پلی استیشن ۵ به عنوان یک پوشش مناسب به خوبی از کنسول محافظت می‌کند. علاوه بر آن مانع ورود هرگونه گرد و غبار به جداره‌های کنسول می‌شود. ناگفته نماند که پوشش کنترلر پلی استیشن ۵ هم موجود است. شما می‌توانید کاور کنسول و کاور کنترلر را در یک بسته بندی و یا حتی به طور جداگانه خریداری کنید.

ویژگی‌های کاور پلی استیشن ۵ دیجیتال

خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ مشکی این امکان را به شما می‌دهد تا از کنسول به خوبی مراقبت کنید. این کاور محافظتی برای هرگونه جابجایی و تغییر دکوراسیون بسیار کاربردی است. در‌ هنگام جابجایی مانع آسیب‌های احتمالی مانند خط و خش به جداره بیرونی کنسول می‌شود. همچنین خرید متنوع‌ترین کاورها با رنگ‌های مختلف برای ایجاد تغییر دکوراسیون روی میز  بسیار موثر است. در‌واقع با خرید کاور ps5 دیجیتال یا رنگ‌های دیگر می‌توانید آن را با سایر تنالیته رنگی دکوراسیون در محل ست کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.