خرید کیف چرمی مشکی ps5 | قیمت کیف چرمی مشکی پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

بند رو دوشی

دارد

رنگ

چرم مشکی

محافظ ضربه گیر

دارد

محافظ دسته

دارد

مناسب

PlayStation 5

کاربرد

حمل آسان ، محافظ کنسول و لوازم جانبی

نقد و بررسی خرید کیف چرمی مشکی ps5 | قیمت کیف چرمی مشکی پلی استیشن 5

کیف چرم مشکی پلی استیشن ۵ به عنوان یکی از لوازم جانبی ps5 کارایی فراوانی دارد. با خرید کیف چرمی ps5 علاوه بر آنکه از کنسول خود محافظت می‌کنید. جابجایی و حمل کنسول را نیز برایتان ساده‌تر می‌کند. قابل ذکر است که کیفی چربی مناسب برای پلی استیشن ۵ استاندارد و پلی استیشن ۵ دیجیتال طراحی شده است. اگرچه چرم به کار رفته در دوخت کیف مصنوعی است. اما جنس چرم آن جذابیت شیک‌تری به آن داده است. خرید کیف چرمی مشکی ps5 در رنگ‌های متنوع مشکی، قهوه ای، قرمز کهکشانی و سایر رنگ‌های جذاب و درخشان قابل عرضه است.

کاربردهای کیف چرمی ps5

تمیز و سالم نگه داشتن کنسول از جمله موارد حائز اهمیتی است که باید به آن توجه شود. طراحی مینیمال و ظریف پلی استیشن ۵ به گونه‌ای است که هر کیفی مناسب آن نیست. به همین جهت پیشنهاد می‌شود همراه با خرید ps5، خرید کیف چرمی مشکی ps5 را هم به سبد خریدتان اضافه کنید. حمل کنسول و حفاظت از کنسول با استفاده از کیف چرمی بسیار راحت‌تر است. حتی برای هرگونه اسباب کشی و یا جابجایی، در سفر  و موارد این چنینی کیف مخصوص پلی استیشن ۵ به کارتان می‌آید. درون کیف به نوعی طراحی شده که کاملا جایگاه کنسول، کنترلر و سایر لوازم جانبی آن مانند هدست مخصوص پلی استیشن، کابل و آداپتور مشخص است.

ویژگی‌های کیف چرمی پلی استیشن ۵

از جمله ویژگی‌های اصلی خرید کیف چرمی مشکی ps5 می‌توان به محافظت از کنسول و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به آن در هنگام جابجایی اشاره کرد. همچنین جنس محکم و چرم مرغوبی که در آن به کار رفته شده مانع هر گونه ضربه‌های احتمالی به داخل محتویات آن می‌شود. بدین ترتیب بهترین انتخاب برای هرگونه جابجایی کنسول، استفاده و خرید کیف چرمی ps5 است.

خرید کیف چرمی پلی استیشن ۵

برای خرید کیف چرمی ps5 با تضمین بهترین قیمت بازار و بهترین کیفیت می‌توانید همین حالا محصول را سفارش دهید. گفتنی است که این مدل کیف چرمی، مناسب هر دو نسخه پلی استیشن ۵ دیجیتال و استاندارد می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.