خرید ps4 مدل 2216 همراه با ۱۰ بازی | خرید ps4 با 10 بازی ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

یک عدد" Dual shock4"new

نسل

نسل هشتم-CUH-2216

رنگ

مشکی

تاریخ عرضه

دسامبر ۲۰۲۰

CPU

Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor

GPU

1.84 T-FLOPS, AMD Radeon Graphics Core Next Engine

RAM

8GB GDDR5 RAM

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

دارد

هارد دیسک

1 ترابایت

ریجن

2

نسخه کپی خور

10 بازی اکانت هکی می باشد.

نقد و بررسی خرید ps4 مدل 2216 همراه با ۱۰ بازی | خرید ps4 با 10 بازی ریفر

خرید ps4 با 10 بازی

امکان انتخاب 5 بازی از طرف مشتری می باشد و 5 بازی هم به صورت رندوم نصب می شود. زمان ثبت سفارش، قسمت توضیحات، 5 بازی انتخابی را یاداشت کنید. برای مشاهده لیست نصب بازی ps4 کلیک کنید.

پلی استیشن ۴ به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین محصولات نسل هشتم شرکت سونی از جمله پرطرفدارترین کنسول‌های بازی محسوب می‌شود. خرید ps4 برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک دستگاه کاربردی با قیمتی منصفانه هستند، بسیار مناسب است. پلی استیشن ۴ اسلیم مدل ۲۲۱۶ با ظرفیت یک ترابایت کاملاً انتظارات گیمر را از داشتن یک محصول بهینه و مقرون به صرفه برآورده می‌کند. طرح اسلیم این محصول با ظاهری شیک‌تر، وزن سبک‌تر در قیاس با نوع استاندارد و همچنین ایجاد سر و صدای کمتر می‌تواند گزینه بهتری برای خریدارانی که تازه به جمع کاربران صنعت بازی‌های دیجیتالی پیوستند، باشد. از دیگر امتیازها شاخص ps4 طرح اسلیم می‌توان به مصرف برق کمتر نیز اشاره کرد.

دلیل انتخاب پلی استیشن ۴ مدل ۲۲۱۶

نسل هشتم محصولات شرکت سونی به خوبی در میان گیمرها و کاربران در سراسر دنیا شناخته شده است و به نوعی امتحان خود را پس داده است. بنابراین انتخاب هر یک از انواع محصولات با توجه به مشخصه های فنی و سخت افزاری یکسان، برای اجرا و پخش بازی‌ها مناسب است. بنابراین ps4 طرح اسلیم کاملاً از نظر ویژگی‌های فنی و عملکرد با ps4 استاندارد یکسان بوده و تنها تفاوت در ظاهر و طراحی پلی استیشن است. کاربران می‌توانند با خرید ps4 از سایت تهران پی اس از خدمات مرتبط با نصب بازی ps4 نیز بهره‌مند شود. اما اگر خرید ps4 با 10 بازی را خریداری کنید دیگر لازم نیست هزینه اضافه برای نصب بازی بدهید. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم مجرب این مجموعه تماس حاصل کرده و از ضمانت کیفیت، اصالت کالا، خدمات پس از فروش و مواردی از این قبیل اطلاعات کافی را به دست آورید.

کنسول ps4 مدل 2216- رفرش کارخانه

اصطلاح رفرش کارخانه به این معناست که برخی از محصولات از جمله کنسول خرید ps4 طرح اسلیم را نمی‌توانید آن را در بازار جهانی  نو و آکبند خریداری کنید. دلیل این موضوع آن است که دستگاه‌هایی که دارای ایرادات جزئی هستند از سوی شرکت‌ها در سراسر نقاط دنیا جمع‌آوری شده و برای تعمیر به کارخانه برگشت داده می‌شود. در نتیجه اصطلاحاً اینگونه دستگاه‌ها را رفرش کارخانه می‌نامند. مجموعه تهران پی اس این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند نه تنها از اطلاعات دقیق و کافی در خصوص خرید محصولات برخوردار شوند، بلکه کاربران می‌توانند ps4 را همراه با نصب ۱۰ بازی با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. امیرمحمد

    سلام خسته نباشید چه بازیهایی رو داره ؟!

    • شقایق نریمان

      سلام! برای اطلاع از بازی ها می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید.