خرید PS5 دیجیتال ریجن 1 با دو دسته | قیمت پلی استیشن5 دیجیتال 1115 همراه دو دسته ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 تا دسته ps5 سفید

CPU

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانسِ ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیتِ SMT

GPU

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانسِ ۲.۲۳ گیگاهرتز

RAM

۱۶ گیگابایت رم GDDR6/عرضِ ۲۵۶ بیتی

بلوتوث

Bluetooth 4.1

درایو

فاقد درایو نوری

دفترچه راهنما

دارد

رنگ

سفید

ریجن

1

سازنده

sony

صدا

Dolby

هارد دیسک

۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

دارد

پورت HDMI

دارد

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

نقد و بررسی خرید PS5 دیجیتال ریجن 1 با دو دسته | قیمت پلی استیشن5 دیجیتال 1115 همراه دو دسته ریفر

بسیاری از افرادی که قصد خرید کنسول بازی ps5 را دارند، برای خرید مدل دیجیتال و استاندارد دچار شک و تردید هستند. قابل ذکر است که این دو طرح از نظر عمل‌کرد فنی و سخت افزاری هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها تفاوت این دو مدل در طراحی ظاهری این دو محصول است. طرح دیجیتال فاقد درایو نوری بوده و بازی‌ها در کنسول نصب و ذخیره می‌شوند. در حالیکه نسخه ps5 دیسکی از بازی‌های دیسکی پشتیبانی می‌کند. نصب بازی ps5 در نسخه دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با پرداخت نصف هزینه بازی‌های دیسکی، از انواع بازی‌های متنوع استفاده کنید. علاوه بر آن با خرید ps5 دیجیتال ریجن 1 با دو دسته ، شما می‌توانید از دو کنترلر دوال سنس برخوردار شوید.

نسل نهم کنسول‌های قدرتمند شرکت سونی

پلی استیشن ۵، نسل توصیف ناپذیر شرکت سونی است که در دو طرح دیسک خور و دیجیتال روانه بازار شد. کمپانی سونی با ارائه بازی‌های انحصاری‌اش، توانست به راحتی ایکس باکس سری را از میدان بازی‌های ویدیویی خارج کند. از سوی دیگر سخت‌افزار نسل نهم کنسول‌های بازی به گونه‌ای است که از نظر سرعت و پردازش بازی‌ها در قیاس با سایر محصولات مشابه، حرف اول را می زند. در نتیجه همچنان آمار بالای خرید ps5 از سوی گیمرها در صنعت بازی‌های ویدیویی، گوی سبقت را از دیگر کنسول‌های خانگی ربوده است. از آنجایی که پلی استیشن ۵ دیجیتال بعد از طرح دیسک خور آن به بازار آمد، خرید ps5 دیجیتال ریجن ۱ با دو دسته  با استقبال بسیار بالایی روبرو شد.

مشخصات پلی استیشن ۵ دیجیتال

همانطور که گفته شد از جمله مشخصات خرید ps5 دیجیتال ریجن 1 با دو دسته، سرعت پردازش بازی‌ها برای اجرا و همچنین سرعت در بارگذاری صفحات است. علاوه بر آن حافظه داخلی این کنسول با ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت، قابلیت ذخیره انواع بازی‌های انحصاری را داراست. استفاده از قابلیت‌های دسته بازی دوال سنس و سایر ویژگی‌های این کنسول از دیگر خصوصیات ممتاز این محصول محسوب می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.