نصب بازی ایکس باکس سری اس |نصب بازی ایکس باکس سری

(3 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۸۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی ایکس باکس سری اس |نصب بازی ایکس باکس سری

از جمله دغدغه‌های کاربران در هنگام خرید کنسول مورد نظرشان، نصب و اجرای به روز‌ترین و تازه‌ترین بازی‌ها است. ما این تضمین را به کاربران و مشتریان خود می‌دهیم که با خرید ایکس باکس سری اس، حتماً از خدمات نصب بازی  به صورت بازی‌های اکانتی با کمترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت بازار برخوردار شوند. با توجه به آنکه این کنسول دارای درایو نوری است ، شما می‌توانید بازی‌ها را به صورت فیزیکی و دیسک به اجرا درآورید. اما نصب بازی‌های متنوع در حافظه کنسول به مراتب کمتر و به صرفه تر برایتان تمام می‌شود. مهم ترین نکته ای که پس از نصب بازی ایکس باکس سری اس باید مراقب آن باشید این است که، نباید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید. دلیل این مشخص است، چون بازی های شما به صورت غیر قانونی یا هکی داخل دستگاه نصب می شود و پس از اتصال به اینترنت، شرکت مایکروسافت این قضیه را متوجه می شود ، بازی های شما را قفل می کند. نگران قفل شدن بازی ایکس باکس سری اس نباشید چون شما می توانید مجددا بازی ها را در دستگاه خود نصب کنید و مشکلی برای Xbox Series S پیش نمی آید.

نحوه سفارش و ارسال ایکس باکس سری اس

بازی هایی را که انتخاب کردید را در هنگام ثبت سفارش در باکس توضیحات بنویسید. پس از ثبت سفارش، همکاران ما با شما برای پاره ای توضیحات تماس میگیرند و پس از تایید سفارش، کافیست تنها دستگاه Xbox  Series S را بدون کابل، دسته و HDMI به آدرس درج شده در انتهای سایت (در تماس تلفنی از طرف مشاوران ما، آدرس به صورت کامل به شما اعلام می شود) ارسال کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه ارسال برای شهرستان، زمان ارسال به دست ما را کابر حساب میکند و پس از نصب بازی و ارسال به کابر از طرف ما پرداخت انجام می شود. کاربرانی که داخل تهران می باشد می توانند با پیک ارسال کنند و کاربرانی که در شهر های غیر از تهران هستند با پست یا تیپاکس برای ما ارسال می کنند.

فواید نصب بازی ایکس باکس سری اس

یکی از فواید اصلی برای نصب بازی، هزینه پایین‌تر و ارزان‌تر آن است. با توجه به آنکه قیمت یک بازی قدیمی به صورت دیسک قیمت بسیار بالایی را شامل می‌شود، شما می‌توانید با برخورداری از خدمات نصب بازی در کنسول، هزینه‌های خرید بازی را تا حد امکان کاهش دهید. علاوه بر آن شما می‌توانید با استفاده از خدمات نصب بازی، از طیف متنوعی از تازه‌ترین نسخه بازی‌های جهانی بهره‌مند شوید.

نحوه نصب بازی

چگونگی نصب بازی ایکس باکس سری اس شامل مراحلی می‌شود که نیاز به تمرین و تکرار مداوم است. علاوه بر آن شیوه‌های متفاوتی را شامل می‌شود که به طور خلاصه این مراحل را شرح می‌دهیم.

شیوه اول

کاربر می‌تواند با قرار دادن دیسک بازی درون کنسول، بازی را در حافظه آن ذخیره کند. البته این شیوه بستگی به آن دارد که آیا بازی از قبل در کنسول ذخیره شده است یا خیر. اگر چنانچه بازی قبلاً نصب شده باشد، پیامی مبتنی بر عدم امکان نصب بازی برایتان به نمایش درمی‌آید.

شیوه دوم

یکی دیگر از روش‌ها برای نصب بازی ، استفاده از فروشگاه ایکس باکس است که می‌توانید بازی مورد نظر را به دلخواه انتخاب کرده و آن را نصب کنید. توجه داشته باشید که نصب بازی‌ها از طریق Xbox Game Store پولی است و شما نمی‌توانید بازی‌ها را رایگان نصب کنید.

لیست بازی های نصبی

تمامی عناوین جدیدی که در بازار عرضه می گردد برای نصب بازی موجود می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 3 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. M.m.m

    سلام چن تا بازی میشه؟

    • shaghayeghnarimani75

      سلام نصب روی سری اس تقریبا 10 عدد و روی سری ایکس تقریبا 20 عدد بازی نصب می شود.

  2. محسن

    سلام
    لیست بازی های افلاین رو میتونم داشته باشم. توی سایت پیدا نمیکنم.
    تو هارد اکسترنال میشه نصب کرد؟

    • شقایق نریمان

      سلام! می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید یا داخل واتس اپ پیام دهید.

  3. حمید رهنما

    سلام…وقت بخیر
    بازی ایکس باکس سری اس میخواستم ولی لیست داخل سایت موجود نبود…توی این اوضاع فیلترینگ چطور میتونم از لیست بازیا باخبر شم
    اگه خودم بخوام انتخاب کنم امکانش هست…هر بازی نمیخوام

    ممنون

    • شقایق نریمان

      سلام! شما می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید و با مشاوره از همکاران لیست خودتان را ارایه دهید.