نصب بازی ایکس باکس وان تعداد 20 بازی | قیمت نصب بازی Xbox One تعداد 20 بازی

(2 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی ایکس باکس وان تعداد 20 بازی | قیمت نصب بازی Xbox One تعداد 20 بازی

علاقه‌مندان با خرید پک کامل کنسول می‌توانند از خدمات نصب بازی ایکس باکس وان تعداد 20 بازی بهره‌مند شوند. در‌واقع با خرید ایکس باکس وان، امکان استفاده از ۲۰ بازی متنوع و پرفروش را خواهید داشت. بازی‌های نصب شده به صورت آفلاین قابل اجرا بوده و اگر چنانچه تمایل به اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین را داشته باشید، کافی ست که  فقط دستگاه را ریست فکتوری کرده و برای اجرای بازی‌ها به اینترنت متصل نمایید. بیست بازی که به صورت رندوم برای کنسول شما نصب بازی می‌شود، از جمله جدیدترین و پرفروش‌ترین نسخه‌های بازی است. کاربران می‌توانند تنها با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه برای خرید کنسول، به راحتی از این بیست بازی مطرح  در صنعت بازی‌های ویدیویی نیز بهره‌مند شوند.

مهم ترین نکته ای که پس از نصب بازی ایکس باکس وان باید مراقب آن باشید این است که، نباید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید. دلیل این مشخص است، چون بازی های شما به صورت غیر قانونی یا هکی داخل دستگاه نصب می شود و پس از اتصال به اینترنت، شرکت مایکروسافت این قضیه را متوجه می شود و بازی های شما را قفل می کند. نگران قفل شدن بازی ایکس باکس وان نباشید چون شما می توانید مجددا بازی ها را در دستگاه خود نصب کنید و مشکلی برای Xbox one پیش نمی آید.

نحوه سفارش و ارسال ایکس باکس وان

بازی هایی را که انتخاب کردید را در هنگام ثبت سفارش در باکس توضیحات بنویسید. پس از ثبت سفارش، همکاران ما با شما برای پاره ای توضیحات تماس میگیرند و پس از تایید سفارش، کافیست تنها دستگاه Xbox one را بدون کابل، دسته و HDMI به آدرس درج شده در انتهای سایت (در تماس تلفنی از طرف مشاوران ما، آدرس به صورت کامل به شما اعلام می شود) ارسال کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه ارسال، زمان ارسال به دست ما را کابر حساب میکند و پس از نصب بازی و ارسال به کابر از طرف ما پرداخت انجام می شود. کاربرانی که داخل تهران می باشد می توانند با پیک ارسال کنند و کاربرانی که در شهر های غیر از تهران هستند با پست یا تیپاکس برای ما ارسال می کنند.

نصب بازی‌های ایکس باکس وان تعداد 20 بازی چه مزیت‌هایی دارد؟

ایکس باکس وان دیجیتال

توجه داشته باشید که اگر چنانچه کنسول ایکس باکس وان دیجیتال خریداری کرده باشید، فقط می‌توانید از بازی‌های ذخیره شده در کنسول استفاده کنید. ایکس باکس وان دیجیتال فاقد درایو نوری است و به همین دلیل نمی‌توان پک اورجینال بازی‌ها را به صورت فیزیکی تهیه نمود. علاوه بر آن خدمات نصب بازی ایکس باکس وان تعداد 20 بازی قیمتی بسیار پایین‌تر از بازی‌های اورجینال فیزیکی را شامل می‌شوند. از سوی دیگر کنسول ایکس باکس وان دیجیتال به دلیل آنکه فاقد درایو نوری است، در قیاس با سایر کنسول‌ها از قیمت پایین‌تر و مناسب تری نیز برخوردار است. بنابراین تمامی کاربران می‌توانند با صرف هزینه‌ای نه چندان گران، از یک کنسول بازی کاربردی و همیشگی همراه با بیست بازی متنوع بهره‌مند شوند.

ایکس باکس وان اس

مدل کنسول ایکس باکس وان اس کمی از نظر شکل ظاهری با ایکس باکس وان متفاوت است اما از نظر عمل‌کرد سخت افزاری یکسان می‌باشد. تفاوت بارز این کنسول آن است که ایکس باکس وان اس دارای درایو نوری است. به همین جهت شما علاوه بر  امکان اجرای دیسک بازی، امکان نصب بازی ایکس باکس وان را در حافظه داخلی کنسول خواهید داشت.

لیست بازی های نصب بازی ایکس باکس وان تعداد 20 بازی

تمامی عناوین جدیدی که در بازار عرضه می گردد برای نصب بازی موجود می باشد. اگر در تصویر زیر نباشد نگران نباشید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 2 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. ایمان

    سلام ببخشید تمام بیست بازی انتخابی هستن؟

    • شقایق نریمان

      سلام بله 20 تا انتخاب شما می باشد.

  2. سینا

    سلام
    بازی ها رو کجا نشون میده تا انتخاب کنیم

    • شقایق نریمان

      سلام داخل سایت موجود است یا می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.