نصب بازی oculus guest 2 | پکیج نصب باری oculus guest 2

موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 6 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی oculus guest 2 | پکیج نصب باری oculus guest 2

استفاده از هدست بازی واقعیت مجازی و همچنین نصب بازی oculus guest 2 در زیرمجموعه فناوری‌های نوین قرار دارد. با خرید  oculus guest 2 قادر خواهید بود تا اجرای بازی‌ها را در فضای مجازی اما در جلوی چشم خود تماشا کنید. همین موضع سبب جذابیت این محصول بسیار مهیج شده است. شما با قرار دادن هدست روی سر، با توجه به رویدادهای درون بازی، می‌توانید با حرکات سر و بدن خود در محیط بازی تعامل برقرار کنید. در نتیجه نصب بازی  oculus guest 2 این امکان را به شما می‌دهد تا دنیای مجازی را برای خود به یک تصویر واقعی تبدیل کنید. گیمرها با نصب بازی می‌توانند لذت بازی‌های سینمایی و  بازی‌های ماجراجویانه را تجربه کنند.

ویژگی‌های oculus guest 2

علاوه بر آنکه گیمرها از نصب بازی oculus guest 2  استقبال بسیار زیادی می‌کنند. حتی از این فناوری پیشرفته می‌توان برای جلسات مجازی آموزشی، علمی و حتی پزشکی هم بهره برد. اجرای لذت انواع بازی‌های گوناگون با  گرافیک قدرتمند از دیگر ویژگی‌های آن است. از سوی دیگر کنترل‌های  oculus guest 2 از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده که اجرای بازی‌ها را بسیار آسان‌تر کرده است. کیفیت ساخت بالا، عمل‌کرد عالی،  قیمت فوق‌العاده مناسب و همچنین رضایت کاربران تماماً از جمله ویژگی‌های  oculus guest 2 محسوب می‌شود.

برای نصب بازی oculus خود باید کنسول خود را به همراه بازی های دلخواه خود برای ما ارسال نمایید. لازم بذکر است به دلیل زمان طولانی نصب بازی کنسول شما حداقل 2 روز باید نگه داشته شود.

راهنمای نصب بازی oculus

با نصب بازی  oculus  از یک هدست واقعیت مجازی با بازی‌های بسیار بی‌نظیر و با کیفیت بهره مند می‌شوید. این محصول تمام آنچه را که شما از اجرای بازی‌های سرگرم کننده و مفرح را دارید، برایتان فراهم می‌کند.  برای نصب بازی ، دریافت خدمات مربوطه، نصب و راه اندازی با تضمین بهترین قیمت بازار می‌توانید به فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه کنید. مشاوران ما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را برای نصب بازی  در اختیارتان قرار می‌دهند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.