خرید کنسول بازی ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB | خرید ایکس باکس وان اس با درایو ریفر

(4 نظر )
موجود
آخرین قیمت: 6 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان
خریداران این محصول آیتم های زیر هم خریداری کردند

مشخصات فنی

رنگ

سفید

نسل

نسل هشتم

نسخه کپی خور

خیر

CPU

1.75GHz 8-core AMD custom CPU

GPU

Integrated AMD graphics clocked at 914MHz

RAM

8GB DDR3

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

هارد دیسک

1 ترابایت

Ethernet

Gigabit Ethernet

USB

۳ عدد USB 3.0

پورت HDMI

ورودی HDMI 2.0a – خروجی HDMI 2.0a

wifi

Wi-Fi A/B/G/N/AC 2.4GHz and 5GHz

لوازم جانبی قابل اتصال

کینکت (نیاز به رابط)

کابل HDMI

دارد

دسته بازی

۱ عدد – قابلیت اتصال با بلوتوث ۴.۰

کابل AC

دارد – نیاز به مبدل سه شاخه

سال ساخت

2017

دفترچه راهنما

دارد

نقد و بررسی خرید کنسول بازی ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB | خرید ایکس باکس وان اس با درایو ریفر

کنسول بازی جدید مایکروسافت ،  Xbox One S به بازار ارائه شد تا بیش از پیش کاربران و طرفداران آن را به خود جذب کند. بازی های دیجیتالی و کنسول های بازی خانگی بسیار در بین علاقه مندان هیجان و سرگرمی محبوب هستند. سه سال پس از ارائه ایکس باکس وان که کنسولی موفق و محبوب از شرکت مایکروسافت است، این بار ایکس باکس وان اس با رفع ویژگیهای نقد شده این بار ایکس باکس وان اس با رفع ویژگیهای نقد شده ی کنسول قبلی به بازار عرضه شده است.

کنسول بازی xbox one s

طراحی ایکس باکس وان اس  1TB

نسخه اصلی کنسول ایکس باکس وان با رنگ مشکی تولید شده بود اما ایکس باکس وان اس با رنگ سفید چشمگیر به زیبایی طراحی شده و جنس خاص بدنه آن به زیبا و تمیز ماندن این کنسول کمک می کند. بدنه پلاستیکی آن به صورت نیمه شبکه ای طراحی شده و دکمه روشن و خاموش و قسمت درایو نوری و قسمتهای زیر کنسول به رنگ مشکی است. و علاوه بر این کوچک شدن 40 درصدی بدنه و کم حجم شدن آن نیز بر زیبایی ظاهری Xbox One S افزوده است. طراحی و رنگ خاص کنسول جدید مایکروسافت آن را به لوکس ترین کنسول بازی بازار گیمینگ تبدیل کرده است. نکته بارز طراحی ایکس باکس وان اس پایه های تنظیم حالت آن است که به شما اجازه می دهد کنسول را به صورت ایستاده تنظیم کنید.

کنسول بازی ایکس باکس

بدنه ی شبکه ای Xbox One S به مایکروسافت این امکان را داده است که بتواند تا 2 ترابایت حافظه را در این محفظه با ابعاد ۱۷×۱۱.۴×۴.۴ اینچ جا دهد. علاوه بر این گردش جریان هوا در داخل محفظه باعث شده فن دستگاه کوچکتر شود و جای کمتری اشغال کند و به این ترتیب هارد نیز در قسمت پشتی درایو دیسک قرار بگیرد و بدنه به این اندازه کوچکتر شود.

دکمه پاور، دکمه اجکت دیسک و پورت های USB در قسمت جلویی دستگاه و پورت های HDMI، Ethernet، S/PDIF و نیز دو پورت USB نیز در پشت آن قرار گرفته است. اما نکته ای که بسیار برای کاربران جذاب بوده و بر محبوبیت کنسول ایکس باکس وان اس مایکروسافت افزوده، قابلیت مادون قرمز آن است که به شما اجازه می دهد گیرنده های صوتی و تصویری و … را با استفاده از آن روشن و خاموش کنید.

xbox one s

سخت افزار ایکس باکس وان اس 1TB

پردازش کنسول Xbox One S توسط APU جگوار که محصول شرکت AMD است انجام می شود. این APU دو ماژور 4 هسته ای دارد که با معماری x86-64 ساخته شده اند و سرعت کلاک 75/1 گیگاهرتز را تامین می کند. قدرت پردازش این کنسول برابر با 31/1 ترافلاپس است و این میزان از توان پردازشی ناشی از کاربرد DirectX 11/2 برای API اصلی است. علاوه بر این، کنسول ایکس باکس وان برای پردازش از رم 8 گیگابایت DDR3 با پهنای باند ۶۸.۳ گیگابایت نیز استفاده می کند. اما برای عملکرد بهتر، از یک حافظه 32 مگابایتی ESRAM نیز به صورت جدا استفاده می شود.

در واقع ساختار سخت افزار این کنسول شامل از هارد درایو متصل، درایو نوری بلو ری و پورتهای یو اس بی تشکیل شده است اما مایکروسافت اعلام کرده که در به روز رسانی نرم افزار، استفاده از هارد درایو خارجی نیز ممکن می شود. شبکه های ارتباطی ایکس باکس وان شامل اترنت، وای فای و وایرلس 802.11 است که قابلیت اتصال به دنیای اینترنت و به روز بودن را برای کاربر رقم می زند. همچنین پشتیبانی از صدای Surround و کیفیت 4K محبوبیت ویژه ای برای این کنسول رقم زده است.

دسته ایکس باکس وان اس

نرم افزار  Xbox One S 1TB

برای ارائه عملکرد بهتر و کیفیت بالاتر گرافیک و سرویس ها، کنسول Xbox One S از دو سیستم عامل بر پایه ویندوز 10 مایکروسافت استفاده می کند که یکی برای اجرای بازی و دیگری برای اجرا و نمایش رابط کاربری و اپلیکیشن ها و … است. بنابراین تقسیم فضا برای خدمات مختلف، پرداز را سریع تر و کیفیت گرافیکی را بالاتر برده است. علاوه بر این در هنگام انجام فعالیتهای مالتی تسکینگ و باز کردن برنامه ها در هنگام بازی، می توانید از قابلیت تقسیم صفحه نمایش نیز استفاده کنید. به عنوان مثال به طور همزمان می توانید 4 اپلیکیشن را اجرا کنید و جداگانه از هر کدام استفاده کنید. اما در خصوص بازیها فقط می توانید یک بازی را در پس زمینه فعال نگه دارید. ناگفته نماند که پشتیبانی این کنسول از اپلیکیشن های Universal Windows Platform به شما امکان اجرای آسان این نوع برنامه ها را نیز می دهد. در رابط کاربری کنسول داشبورد اصلی، از بخشهای Home، Store و Community تشکیل شده و با فشردن دکمه دریافت راهنمایی در موارد مختلف، ساید بار آن در گوشه تصویر ظاهر می شود. کاربرد کینکت و فرمان‌های صوتی و سوییچ بین برنامه ها نیز ساده تر از قبل شده است.

 ایکس باکس live

کنترلر ایکس باکس وان اس  Xbox One S 1TB

با وجود حفظ شباهت های ظاهری، تغییرات مثبتی در دسته ها صورت گرفته است. به عنوان مثال بهره گیری فرم طراحی از منحنی های نرم تر مطابق با طراحی ارگونومیک ، جهت یابی در چهار طرف بر روی پد و جایگزینی دکمه های استارت و سلکت با دکمه های کاربردی تر منو و ویو که مجموعه فعالیتها و دستورات بیشتری را پشتیبانی می کند.

موتور ویبره کنترلرهای جدید Xbox One S به قابلیت های ویژه ای مجهز شده اند. این قابلیت به توسعه دهندگان بازی این امکان را می دهد که با تنظیم ویبره دسته ها متناسب با روند و اتفاقات بازی، تجربه هیجان و تطابق بازی با واقعیت را بیشتر کنند. پورت جک 5/3 میلیمتری و پورت Micro USB نیز به این دسته ها اضافه شده است و توسط اتصال کابل از طریق پورت یو اس بی می توانید بدون نیاز به باتری از آنها استفاده کنید.

ایکس باکس کنترلر

سرویس Xbox Live

ماکیروسافت با اختصاص دادن 300000 سرور اختصاصی به سرویس ایکس باکس لایو، استفاده از Cloud Storage برای ذخیره موسیقی و بازی و فیلم و … را در کنار بازیهای آنلاین برای کاربران این سرویس ممکن کرده است. در حساب کاربری این سرویس قابلیت اختصاص دادن آواتار برای کاربر و ارتباط با 1000 دوست مجازی نیز فراهم شده است. برای اشتراک بخشهایی از بازی به صورت ویدیوهای 5 دقیقه ای نیز می توانید از Upload Studio استفاده کنید. علاوه بر همه اینها، بازیهای چند نفره به صورت آنلاین، بارگذاری کلیپ، ارتباط صوتی و نیز استفاده از اشتراک گلد ایکس باکس لایو برای بازیهای رایگان در دسترس شما است.

ایکس باکس live

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 4 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. متین

    Xbox One موجود ندارید ؟

    • آریامنش

      سلام. بله موجود داریم.

  2. علی رضا

    تک دسته یا باهر دو دسته

    • شقایق نریمان

      سلام! تک دسته می باشد.

  3. رامبد

    سلام دستگاه نو می باشد؟

    • شقایق نریمان

      سلام! خیر رفرش می باشد.

  4. ابوترابی

    سلام نو می باشد یا دسته دوم ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! خیر رفرش می باشد.