خرید کنسول بازی ایکس باکس وان اس Xbox One S 500GB

(6 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 11 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

خریداران این محصول آیتم های زیر هم خریداری کردند

مشخصات فنی

رنگ

سفید

نسل

نسل هشتم

نسخه کپی خور

خیر

CPU

1.75GHz 8-core AMD custom CPU

GPU

Integrated AMD graphics clocked at 914MHz

RAM

8GB DDR3

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

هارد دیسک

500 گیگابایت

Ethernet

Gigabit Ethernet

USB

۳ عدد USB 3.0

پورت HDMI

ورودی HDMI 2.0a – خروجی HDMI 2.0a

wifi

Wi-Fi A/B/G/N/AC 2.4GHz and 5GHz

لوازم جانبی قابل اتصال

کینکت (نیاز به رابط)

کابل HDMI

دارد

دسته بازی

۱ عدد – قابلیت اتصال با بلوتوث ۴.۰

کابل AC

دارد – نیاز به مبدل سه شاخه

سال ساخت

2017

دفترچه راهنما

دارد

نقد و بررسی خرید کنسول بازی ایکس باکس وان اس Xbox One S 500GB

با معرفی ایکس باکس وان در سال 2016 ، مایکروسافت طرفداران کنسول های بازی خانگی را شگفت زده کرد. اما نسخه جدید تر ، یعنی ایکس باکس وان اس با رفع محدودیت ها و کاستی های نسخه قبلی به بازار ارائه شد تا ثابت کند مایکروسافت همیشه در صنعت گیمینگ حرفی برای گفتن دارد. ایکس باکس وان اسلیم در واقع ستاره درخشان کنسول های نسل هشتم مایکروسافت است که با برطرف کردن نکات مورد انتقاد کاربران در نسخه قبلی، توانسته جای خود را در میان کاربران باز کند و رضایت کامل آنها را بدست آورد.

کنسول بازی xbox one s

به طور خلاصه تغییرات این کنسول نسبت به ایکس باکس وان را می توان اینگونه بیان کرد که نسبت به دستگاه قبلی که بزرگ و سنگین بود و فضای زیادی را اشغال می کرد، ایکس باکس وان اسلیم با ضخامت کمتر و ظاهری بسیار زیباتر تولید شده است. کنسول اصلی با رنگ سفید زیبا و چشم نوازی تولید شده و باندل های سبز و خاکستری و قرمزی برای آن به بازار ارائه شده است. جنس بدنه دستگاه نیز به گونه ای ساخته شده است که گرد و خاک را جذب نمی کند و زیبای و رنگ سفید آن را حفظ می کند.

سخت افزار کنسول بازی ایکس باکس وان اس  500GB

از جمله تغییرات مثبت طراحی ایکس باکس وان اس، می توان به ظاهر بسیار زیبا و جذاب آن اشاره کرد. این کنسول 40 درصد از Xbox One کوچکتر است و سادگی و زیبایی طراحی آن را به یک عنصر تکمیل کننده در سیستم سینمای خانگی شما تبدیل می کند. روند درست و اصولی مایکروسافت به سمت طراحی زیبا و کاربردی، ایکس باکس وان اس را به زیباترین کنسول بازی بازار تبدیل کرده است.منبع تغذیه برق بزرگ که در کنسول قبلی به صورت خارجی تعبیه شده بود، در این نسخه در داخل کنسول قرار گرفته و اتصال آن از طریق کابل صورت می گیرد.

سخت افزار ایکس باکس وان اس

دکمه پاور و دکمه اجکت دیسک از حالت لمسی در سری قبل، به دکمه های فیزیکی که برای کاربران محبوب تر است تغییر یافته و خروجی یو اس بی و دکمه سینک کنترلر از لبه های کناری در ایکس باکس وان، به قسمت پایینی جلوی کنسول منتقل شده و اینگونه استفاده از آن بسیار راحت تر شده است. اما پورت کینکت از قسمت پشت کنسول حذف شده و پورتهای In /HDMI Out ، Ethernet و USB به این بخش اضافه شده اند. برای استفاده از کینکت هنگام خرید ایکس باکس وان اس می توانید آداپتور کینکت را که به صورت جداگانه به فروش می رسد خریداری کنید. نکته قابل توجه دیگری که در تغییرات سخت افزاری ایکس باکس وان اس وجود دارد، تعبیه سنسور مادون قرمز برای هماهنگی با کنترلرها است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است

Xbox One S با پشتیبانی از فرمت های پخش فیلم Ultra HD 4K و HDR برای بازیهای چند رسانه ای با کیفیت بالا تجربه ای بهتر و هیجانی بیشتر برای طرفداران کنسول های بازی به ارمغان آورده است. پشتیبانی Xbox One S از بازی های اوریجینال و لوازم جانبی Xbox One باعث شده که کاربران بتوانند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، آسان تر با کنسول جدید هماهنگ شده و بتوانند از مجموعه بازیهای خود استفاده کنند.

درگاه های XBOX ONE S

کنترلر های ایکس باکس وان اس  500GB

گرچه تغییرات در کنترلرهای ایکس باکس وان اس نسبت به نسخه قبلی بسیار محدود است اما همین تغییرات کوچک نظر کاربران را جلب کرده و بر محبوبیت این کنسول اضافه کرده است. از جمله این اصلاحات می توان به قابلیت اتصال این کنترلرها از طریق بلوتوث اشاره کرد که علاوه بر راحت شدن استفاده از آنها در بازی، این امکان را به کاربران می دهد که بدون نیاز به رسیور یو اس بی، دسته ها را به ویندوز 10 متصل کنند. به کار بردن اصول ارگونومی در طراحی کنترلرهای جدید باعث شده نحوه در دست گرفتن در بازیهای طولانی مدت بسیار راحت تر از قبل شده و خستگی و … ایجاد نشود. بنابراین اگر کاربر حرفه ای کنسول بازی یا گیمر هستید با خیال راحت به خرید Xbox One S فکر کنید !
کنترلرهای جدید که با ایکس باکس وان اس ارائه شده است دارای جک هدفون است که در نسخه قبل وجود نداشت، اما مانند قبل با باتری های قلمی شارژ می شود. یک نکته جالب توجه دیگر در مورد محصول جدید مایکروسافت، سازگاری کنترلرهای قدیمی با کنسول ایکس‌باکس وان اس است، خبری که قطعا طرفداران مایکروسافت را خوشحال می کند. بهره بردن کنترلرها از بلوتوث نیز به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به اتصال کابلی به کامپیوتر و تبلت و تلفن همراه و … متصل شوید، همچنین دیگر برای بازی کردن محدود به اندازه کابل اتصال دسته ها به کنسول نیستید و با برد بیشتری می توانید به راحتی جابجا شوید و بازی کنید.

دسته باری XBOX ONE S

عملکرد  Xbox One S 500GB

اگر قصد خرید ایکس باکس وان اس را دارید و میخواهید تفاوت اصلی و برتری آن را نسبت به نسخه قبلی یعنی ایکس‌باکس وان بسنجید باید به این نکته توجه کنید که گرچه تفاوت های ظاهری و طراحی خارجی این کنسول بسیار بهتر از قبل است و زیبایی خیره کننده و تفاوتهای کاربردی ایجاد شده کاملا رضایت کاربران مایکروسافت را در پی داشته است، اما در بحث توان پردازش این تفاوت ها آنقدر چشمگیر نیست و اثر چندانی در کیفیت گرافیکی و جلوه های بصری بازی نداشته است. اما با این وجود تفاوت اصلی و چشمگیر این نسخه ، یعنی پشتیبانی ایکس باکس وان اس از رزولوشن 4K ویدیوها و بازیهای دیسک های بلوری و اپلیکیشن های جذابی مانند Netflix است. این ویژگی در کنار پورتهای HDMI برای اتصال آسان، باعث شده این کنسول لقب ارزان ترین پخش کننده رزولوشن 4K با قابلیت HDR را به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر تلویزیونی با پشتیبانی از 4K دارید خرید Xbox One S یک گام بزرگ به سمت تجربه هیجانی وصف ناپذیر از بازی و سرگرمی و تماشای محتوای چند رسانه ای است! فراموش نکنید که سرویس های آنلاین مایکروسافت نیز در اختیار کاربران کنسول بازی ایکس باکس وان اس قرار گرفته و می توانید از این خدمات نیز استفاده کنید.

عملکرد XBOX ONE S

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 6 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. amirkasebkar1378

    کی موجود میشه؟

    • حمید نریمان

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز:
      خیلی وقت هست که تولید xbox one s 500G متوقف شده است، الان بهترین انتخاب برای شما xbox one s 1TB All Digital می باشد.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاور تهران پی اس تماس بگیرید. شماره مشاوران انتهاب سایت می باشد

  2. tahasaeedi331

    سلام من از شهرستان خراسان شمالی نظر می دم این ایکس باکس نو هست یا دسته دوم؟
    بعد چند دسته است؟
    به شهرستان هم ارسال می کنید؟
    ارسال رایگانه یا پولی؟
    با تشکر لطفا زود جواب بدید!

    • آریامنش

      سلام. این دستگاه هنور به صورت آکبند موجود می باشد و تک دسته می باشد.
      ارسال به شهرستان هم داریم.
      هزینه پست درب منزل پرداخت می شود.

  3. Hosseni Nik

    سلام. بازی های ایکس باکس 360 رو میشه با استفاده از دیسک روی این کنسول اجرا کرد؟

    • آریامنش

      سلام.
      اگر دیسک اورجینال باشد، بله.

  4. امیر علی

    سلام ببخشید این دستگاه هنوز تولید میشه
    مال شما دسته دوم می باشد

    • shaghayeghnarimani75

      سلام
      مدل 500 گیگ تولید آن متوقف شده است ولی مدل 1 ترابایت را می توان به صورت نو تهیه کنید.

  5. امیر علی

    سلام ببخشید کی موجود میشه

    • shaghayeghnarimani75

      سلام
      تولید این کنسول به اتمام رسیده است ولی در حال حاضر دسته دوم را موجود داریم.

  6. امیر

    سلام بالاش نوشته ناموجود یعنی ندارید یا نه دسته دومشو دارید و اگه سفارش بدم میارید و همین ۴۵۰۰۰۰۰. و اینکه بازی های جدید رو میشه توش بریزم یا نه مثل elden ring.

    • shaghayeghnarimani75

      سلام ناموجود است فعلا ،ولی اگر موجود شد می توانید ثبت سفارش کنید.