خرید کنسول بازی پلی استیشن 4 PS4 Slim 2216 R2 500GB ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

رنگ

مشکی

نسل

نسل هشتم-CUH-2215

سال ساخت

2019

نسخه کپی خور

خیر

ریجن

2

CPU

Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor

GPU

1.84 T-FLOPS, AMD Radeon Graphics Core Next Engine

RAM

8GB GDDR5 RAM

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

هارد دیسک

500 گیگابایت

Ethernet

Gigabit Ethernet

USB

2 عدد USB 3.0

پورت HDMI

HDMI 1.4, Analog-AV out

wifi

5GHz IEEE 802.11 a/b/g/n/ac

بلوتوث

Bluetooth® 4.0 (LE)

صدا

Dolby

لوازم جانبی قابل اتصال

Dual Shock 3 , Dual Shock 4 , PS Vita , PS Move,PSVR

کابل HDMI

دارد

دسته بازی

یک عدد" Dual shock4"new

کابل شارژ دسته

دارد

کابل AC

دارد – نیاز به مبدل سه شاخه

هدست مونو

دارد

پورت AUX

دارد

دفترچه راهنما

دارد

نقد و بررسی خرید کنسول بازی پلی استیشن 4 PS4 Slim 2216 R2 500GB ریفر

اگر شما هم طرفدار بازیهای ویدیویی هستید حتما نوامبر 2013 را به خاطر دارید. زمانی که شرکت سونی سوپرایز کردن هواداران خود را با ارائه کنسول های نسل هشتم به بازار شروع کرد. Sony Interactive Entertainment دنیای بازی های کامپیوتری را متحول کرد و بستر رقابت بزرگ بازی ساز ها و گیمرها را فراهم کرد و حتی رونق خاصی به بازار تولید لوازم جانبی کنسول ها بخشید. گیمرها بیش از همه از این دنیای جدید و پر زرق و برق و قابلیت ها و امکانات و جذابیت های تصویری که نسل جدید کنسول های بازی عرضه کردند خوشحال شدند. اما نکته مهمی که در مورد نسل هشتم کنسول ها وجود دارد، ارتقا چشمگیر صنعت گیمینگ در دنیا هم در بخش نرم افزاری و هم در بخش سخت افزاری است. سازنده های بازی و گرافیست ها در بالا بردن کیفیت و وضوح و جذابیت های بیشتر گرافیک و محیط بازی به رقابت پرداختند. از طرفی خط و مشی و ژانر داستان بازی و قهرمانان آن نیز به یکی از موضوعات مهم تبدیل شد. کیفیت بالای قطعات و سخت افزار نسل هشتم نیز زمینه مناسبی شد برای پیچیدگی بیشتر بازی ها و این یعنی جذب مخاطب بیشتر ! بعد از PS4 ، طرفداران سونی منتظر ارائه نسخه بالاتر یعنی Playstation New بودند. اما سونی بار دیگر همه را شگفت زده کرد و با PS4 slim توجه بازار را به خود جلب کرد. PS4 slim از نوع کلاسیک خود ابعاد کوچکتری دارد و با صدای کمتر و تولید حرارت کمتر کار می کند.

نقد و بررسی

 

 

دستگاه ps4

محتویات جعبه PS4 slim

علاوه بر دستگاه PS4 Slim، کابل HDMI و کابل شارژر، هندزفری earbud و نیز دسته دوال شوک The Dualshock 4 در پکیج کنسول ارائه می شود. علاوه بر این دسته مخصوص که به همراه دستگاه عرضه می شود می توانید دسته های اضافه را به صورت جدا تهیه کنید. همچنین دوربین مخصوص این کنسول با نام رسمی Playstation Eye نیز توسط سونی ارائه شده است اما باید جداگانه خریداری شود .

 

محتوات داخل جعبه ps4

 

سخت افزار Sony Playstation 4 Slim CUH-2216 R2 500GB

Jaguar نام سی پی یو PS4 Slim است که از نوع Custom CPU و از محصولات شرکتAMD است که به طور اختصاصی برای پلی استیشن تولید شده است. توان پردازشی این سی پی یو 6/1 گیگاهرتز است و در کنار  graphics processing unit با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز که آن هم از تولیدات همین شرکت است سخت افزار قدرتمند PS4 Slim را تامین می کنند. برای شارژ کنترلرها یا اتصال دیوایس های مختلف به PS4 Slim می توانید از دو پورت یو اس بی 3.1 که بر روی بدنه قرار گرفته استفاده کنید.

توان پردازش PS4 slim

اگر قصد خرید کنسول بازی را دارید حتما توان پردازشی آن از جمله مهمترین ویژگی هایی است که باید مد نظر داشته باشید. توان پردازش کنسول های بازی و سخت افزارهایی از این نوع را با میزان پردازش داده های شناور در واحد زمان می سنجند؛ که از این جهت می توان PS4 Slim را قوی ترین در نوع خود دانست. برای روشن تر شدن مفهوم این قدرت پردازش باید به ماهیت داده های شناور اشاره ای داشته باشیم. floating point operations per second در واقع به پردازش داده هایی اشاره می کند که بین 0 و 1 فضای داده های کامپیوتری شناور هستند. این کنسول قدرتمند در واقع 84/1 ترافلاپس از این نوع داده ها را در هر ثانیه پردازش می کند و این یعنی توان پردازشی در حد یک کارت گرافیک Radeon HD 7850 که در PC استفاده می شود !

علاوه بر این، سونی برای ارائه یک فضای منحصر به فرد و روان به کاربران و گیمرها، رم GDDR5 با ظرفیت 8 گیگابایت را در این کنسول استفاده کرده است.

ظرفیت کنسول Sony Playstation 4 Slim CUH-2216 R2 500GB

PS4 Slim با ظرفیت 500 گیگابایت و 1 ترابایت هارد درایو داخلی ارائه شده است اما به خاطر داشته باشید که بر اساس اعلام رسمی سونی برای ارتقا ظرفیت این کنسول فقط باید از هارد اکسترنال استفاده کنید و از راه های دیگر به ارتقا فضای هارد اقدام نکنید چون به طور رسمی از جانب سونی پشتیبانی نمی شود و ممکن است در بازدهی کنسول اختلال ایجاد کند.

دسته های بازی PS4 slim

کنترلرهای کنسول PS4 Slim از نوع The Dualshock4 بوده و از بهترین های صنعت گیم هستند. کیفیت ساخت این گیم پد ها بسیار بالا است و اصول ارگونومیک به کار رفته در طراحی باعث شده کاربر به راحتی آن را در دست گرفته و تجربه بسیار جذابی در کنترل و تسلط بر دکمه ها و هدایت بازی داشته باشد. دکمه های گیم پد بسیار نرم و راحت هستند اما این موضوع باعث فشرده شدن ناخواسته نخواهد شد.

این دسته های بازی جذاب یک نوار نورانی در کنار لبه ها دارند که جذابیت و هیجان بازی را بیشتر می کند. اما نکته قابل توجه در مورد دسته های دوال شوک این کنسول انتقال اطلاعات از طریق پورت یو اس بی است. این یعنی هیچ گونه Delay یا لگ بخصوص در مورد بازیهای اکشن رخ نمی دهد. اگر گیمر حرفه ای هستید و تا به حال از تاخیر فریم ها برای برد در بازی استفاده می کردید در مورد خرید کنسول PS4 Slim تجدید نظر کنید! چون هیچ نوع تقلبی در بازی با دسته های فوق العاده آن ممکن نیست.

نرم افزار Sony Playstation 4 Slim CUH-2216 R2 500GB

تنوع و جذابیت بازیها و قدرت نرم افزاری کنسول PS4 slim شاید اولین نکته ای باشد که هر گیمری را برای خرید PS4 قانع می کند. انواع ژانرهای بازی ارائه شده برای این پلی استیشن، بازیهای انحصاری Exclusive یا مشترک Multi Platform ، بازیهای آنلاین Multiplayer و بازیهای چند نفره … چیز دیگری هم هست که یک گیمر آرزویش را داشته باشد ؟!

اما جذابیت این کنسول به همین موارد ختم نمی شود! با قابلیت های Motion Sensor و VR می توانید به صورت حرکتی بازی هرا اداره کنید و تجربه ای ناب از هیجان و آدرنالین داشته باشید. همچنین می توانید با خرید انواع بازی یا المنت های بازی Micro Transaction این تنوع را چند برابر کنید.

لوازم جانبی PS4

ورود PS4 به بازار بستر رقابت و تولید را برای تولیدکنندگان لوازم جانبی دیجیتال فراهم کرد. جذابترین و پرفروش ترین لوازم جانبی این کنسول را باهم ببینیم :

 ریموت کنترل بلوتوث

 

ریموت کنترل بلوتوث

 

استند شار

 

استند شارژ

 

هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی

کنترلرهای مختلفی که ویژه این کنسول تولید شده است

کنترلرهای مختلفی که ویژه این کنسول تولید شده است

هارد اکسترنال ویژه پلی استیشن برای ارتقا ظرفیت و فضای هارد

هارد اکسترنال ویژه پلی استیشن برای ارتقا ظرفیت و فضای هارد

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 6 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. علی

    صفره؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! خیر

  2. ایدا

    نو هست یا کارکرده ؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! رفرش می باشد.

  3. پریا

    رفرش شده؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله

  4. sina

    سلام ببخشید این پی اس فر دسته دوم هست ؟ یا نو ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! رفرش می باشد.

  5. ارش

    رفرش چیه ؟

    • آریامنش

      سلام. تعمیری کارخانه با گارانتی می باشد

  6. m

    میشه کپی خورش کرد؟

    • شقایق نریمان

      سلام! خیر اکانتی می باشد.