آکبند

خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت | قیمت xbox series s 1TB

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 11 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

شهریور 1402

سال ساخت

2023

نسل

نسل نهم

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

سازنده

مایکروسافت

CPU

پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با سرعت 3.6GHz و سرعت 3.4GHz در حالت SMT

RAM

10 گیگابایت رم GDDR6

GPU

کارت گرافیکی AMD RDNA 2 با ۲۰ واحد پردازش و سرعت 1.565GHz و قدرت چهار ترافلاپ

ظرفیت

1 ترابایت ssd

درایو

فاقد درایو نوری

Ethernet

دارد

خروجی تصویر

1440p با فریم ریت ۶۰ – قابلیت آپ اسکیل به 4k و قابل ارتقا به ۱۲۰ فریم بر ثانیه

خروجی صدا

صدای محیطی با تکنولوژی Dolby Atmos

پورت usb

USB 3.1

دسته بازی

1 عدد کنترلر ایکس باکس سری

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

رنگ

مشکی

نقد و بررسی خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت | قیمت xbox series s 1TB

خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت

خرید ایکس باکس سری یک انتخاب همیشگی برای گیمرهای حرفه‌ای است. کنسول بازی ایکس باکس سری به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و مطرح‌ترین کنسول‌های بازی شناخته شده است. قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتاز با امکانات ویژه نظیر حافظه یک ترابایتی، قدرت پردازنده گرافیکی، خرید بازی‌های گیم پس و … از جمله مزایای خرید XBOX SERIES است.

با خرید ایکس باکس سری اس می‌توانید صاحب یک کنسول بازی تمام‌عیار شوید. این کنسول بازی تمامی امکانات مورد نیاز را برای اجرای بازی‌های مهیج و جنجالی برای شما فراهم می‌کند.

دلایل خرید ایکس باکس سری

چرا ایکس باکس سری بخریم؟ پرسش اغلب گیمرهایی که به فکر خرید بهترین و با کیفیت‌ترین کنسول بازی هستند.

در این بخش به برخی از اصلی‌ترین دلایل خرید ایکس باکس سری اشاره می‌کنیم:

پردازنده گرافیکی با کیفیت‌

بدون شک یکی از دلایل عمده برای خرید مناسب‌ترین کنسول بازی، پردازنده گرافیکی کنسول است. پردازنده گرافیکی ایکس باکس سری در مقایسه با کنسول‌های سونی از پردازنده قدرتمندی برخوردار هستند. قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 4K همان چیزیست که خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت را رضایت‌بخش می‌کند.

استفاده از لوازم جانبی مهیج

نصب و اتصال کینکت برای اجرای بازی‌ها با حسگرهای حرکتی بخش ممتاز و دلیل قانع کننده‌ای برای خرید نسل جدیدی از کنسول بازی مایکروسافت است. خرید کینکت جذابیت و هیجان بازی‌ها را صد چند برابر بالا می‌برد. از دیگر لوازم جانبی ایکس باکس سری می‌توان به فرمان بازی، هدست ایکس باکس و کنترلر حرفه‌ای اشاره کرد.

اجرای بازی‌های گیم پس

یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز خرید ایکس باکس سری امکان پخش بازی‌های اختصاصی کنسول است. گیم پس اشتراک ماهانه‌ای است که از سوی شرکت مایکروسافت در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. سرویس گیم پس برای کنسول‌های ایکس باکس، سیستم عامل ویندوز و موبایل‌های اندرویدی کاربردی است. در نتیجه با خرید ایکس باکس سری می‌توانید از سرویس گیم پس و بازی‌های متنوع بهره ببرید.

ویژگی‌های ممتاز خرید ایکس باکس سری 1 ترابایت چیست؟

بسیاری از گیمرها از ویژگی‌های جذاب و امکانات ایکس باکس سری بی‌خبرند. از جمله ویژگی‌های برجسته که شما را از خرید ایکس باکس سری راضی نگه می‌دارد می‌توان از موارد زیر نام برد:

حافظه 1 ترابایتی ssd

همانطور که می دانید در نسخه های قبلی ایکس باکس سری اس، حافظه داخلی 500 گیگ طراحی شده است. اما با خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت علاوه بر اینکه می توانید بازی های بیشتری داخل دستگاه نصب کنید از یک حافظه ssd با سرعت بسیار بالا استفاده میکنید. این یک قدرت اساسی برای ایکس باکس سری اس 1 ترابایت می باشد.

قابلیت شخصی سازی کنسول ایکس باکس سری

قابلیت شخصی سازی داشبور در کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با فشار دکمه View روی کنترلر به راحتی آیکون‌های بازی، برنامه‌ها و سایر لینک‌های صفحات چت را به دلخواه تنظیم کنید.

قابلیت شخصی سازی کنترلر ایکس باکس سری

از دیگر ویژگی‌های خرید ایکس باکس سری، امکان شخصی سازی کنترلر است. این قابلیت در هر دو ایکس باکس سری ایکس و اس وجود دارد. برای نمونه در این حالت شما تعیین‌کننده عملکرد کلیدهای کنترلر هستید. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید تنظیم عملکردهای دسته بازی را کنترل کنید.

قابلیت انتخاب بکگراند سیستم

از دیگر آپشن‌های ممتاز خرید ایکس باکس سری ، انتخاب بکگراند دلخواه است. در این شرایط می‌توانید بدون محدودیت بکگراندهای دلخواه را آپلود کرده و برای سیستم کنسول بازی استفاده کنید.

از دیگر قابلیت‌ها و امکانات ایکس باکس سری می‌توان به امکان کنترل کنسول با گوشی، شخصی‌سازی تنظیمات عکس و فیلم، امکان نصب بازی‌ها روی حافظه یک ترابایتی و بسیاری از قابلیت‌های دیگر اشاره کرد.

در مجموع قابلیت‌های نسل نهم کنسول‌های مایکروسافت بی‌شمار است. می‌توان گفت خرید ایکس باکس سری انتخاب هوشمندانه برای اجرای انواع بازی‌های سرگرم‌کننده و مهیج است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.