خرید بازی تیکن 8 برای ps5 | خرید tekken 8 برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 26 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

خرید بازی تیکن 8 برای ps5

سبک بازی

اکشن, ماجراجویی, مبارزه ای

تعداد بازیکن

1 الی 2 نفره

سازنده

Bandai Namco Entertainment

سال ساخت

2024 میلادی

مناسب

PlayStation 5 استاندارد

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

نقد و بررسی خرید بازی تیکن 8 برای ps5 | خرید tekken 8 برای ps5

خرید بازی تیکن 8 برای ps5

این روزها خرید بازی تیکن 8 برای ps5 از جمله جدیدترین عنوان‌های بازی نسل نهم، بر سر زبان‌های گیمرها افتاده است. جدیدترین بازی رزمی سال ۲۰۲۳که توجه گیمرهای مشتاق را به خود جلب کرده است. بازی TAKKEN 8 از سوی استودیوی معتبر Bandai Namco Studios ساخته و منتشر شد. استودیوی مطرح جهانی که ساخت بازی الدرینگ را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. با اطمینان زیاد می‌توان گفت بازی تیکن 8 جزء پرسروصداترین بازی‌های اخیر است. تماشای شخصیت پردازی‌های واقع‌گرایانه، فضاهای شبیه‌سازی شده و لذت حرکات اکشن را می‌توانید با خرید TAKKEN 8 برای ps5 تجربه کنید. یک بازی مهیج همراه با داستان‌سرایی بی‌نظیر و شخصیت‌های منحصر به فرد به طور یک‌جا در بازی TAKKEN 8 جمع شده است.

ماجرای بازی TAKKEN 8

ماجرای بازی TAKKEN 8 با سه شخصیت اصلی به نام های Jun Kazama، Jin Kazama و Kazuya Mishima خودنمایی می‌کند. داستان دارای یک روایت تاریخی و افسانه‌ای است. روایت مبارزه تن به تن دو طایفه کازاما و میشیما است. علاقمندان بازی‌های افسانه‌ای بعد از خرید بازی تیکن 8 برای ps5 با تجربه جدیدی از بازی‌های رزمی روبرو خواهند شد. جنگ، مبارزه‌های خونین، فضاهای مبارزه‌ای و حرکات تن به تن رزمی از جمله ویژگی‌های بازی تیکن 8 محسوب می‌شود.

تمام این ویژگی‌ها به کنار، نمی‌توان از گرافیک جذاب و تصاویر واقع‌گرایانه پلی استیشن ۵غافل شد. با خرید ps5 می‌توان تمام جذابیت‌های بازی را به صورت شبیه‌سازی‌های زنده تماشا و تجربه کرد. فناوری پیشرفته پلی استیشن ۵ سبب شده تا خرید بازی ps5 هم در میان گیمرها از بازتاب قابل توجهی برخوردار باشد. تمام بازی‌های PS5 از جمله تیکن 8 از جلوه‌های بصری ویژه، گرافیک چشم‌نواز، فضاسازی‌های ناب و یونیک برخوردار است.

 

میدونستید که tekken 8 را به راحتی و بالاترین کیفیت را میتونید پس از خرید ps5 slim انجام بدید؟

ویژگی‌های بازی تیکن 8برای PS5

با خرید بازی تیکن 8 برای ps5 می‌توانید از یک بازی همه فن حریف با جلوه‌های گرافیکی خارق‌العاده لذت ببرید. از جمله ویژگی‌های ممتاز بازی تیکن 8 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شخصیت‌سازی واقع‌گرایانه
  • یک بازی مبارزه‌ای تمام عیار
  • برخورداری از صدها حرکت جدید و خلاقانه رزمی
  • برخورداری از شخصیت‌های نوستالژی و خاطره‌انگیز
هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.