1% تخفیف
آکبند

خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت با بازی | قیمت xbox series s 1TB با بازی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 22 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

شهریور 1402

سال ساخت

2023

نسل

نسل نهم

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

CPU

پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با سرعت 3.6GHz و سرعت 3.4GHz در حالت SMT

RAM

10 گیگابایت رم GDDR6

GPU

کارت گرافیکی AMD RDNA 2 با ۲۰ واحد پردازش و سرعت 1.565GHz و قدرت چهار ترافلاپ

ظرفیت

1 ترابایت ssd

درایو

فاقد درایو نوری

Ethernet

دارد

خروجی تصویر

1440p با فریم ریت ۶۰ – قابلیت آپ اسکیل به 4k و قابل ارتقا به ۱۲۰ فریم بر ثانیه

خروجی صدا

صدای محیطی با تکنولوژی Dolby Atmos

پورت usb

USB 3.1

دسته بازی

1 عدد کنترلر ایکس باکس سری

کابل HDMI

دارد

کابل AC

دارد

رنگ

مشکی

ویژگی

با بازی

نقد و بررسی خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت با بازی | قیمت xbox series s 1TB با بازی

خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت با بازی

اگر به دنبال یک کنسول بازی قدرتمند و با کیفیت هستید، خرید ایکس باکس سری با ظرفیت ۱ ترابایت، یکی از گزینه‌های عالی و کاربردی برای شماست. این کنسول به دلیل طراحی جمع‌وجور و قابلیت‌های فنی پیشرفته، توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب کرده است.

برخورداری از حافظه ۱ ترابایتی، عمل‌کرد قدرتمند و پشتیبانی از بازی‌های نسخه پیشین را می‌توان از مزایای خرید xbox series برشمرد. با توجه به قابلیت‌های ممتاز این کنسول نظیر دسترسی به بازی‌های گیم پس، خرید ایکس باکس سری اس یک انتخاب همیشگی است که می‌توانید از کارایی مطلوب آن بهره‌مند شوید.

ویژگی‌ها و مزایای خرید ایکس باکس سری اس

از جمله اصلی‌ترین مزایای خرید ایکس باکس سری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حافظه ۱ ترابایتی ایکس باکس سری

با ظرفیت ۱ ترابایت، شما فضای کافی برای ذخیره سازی بازی‌ها را خواهید داشت. این موضوع این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نگرانی از کمبود فضا، بازی‌های مورد علاقه‌تان را نصب و ذخیره کنید. برخورداری از حافظه یک ترابایتی از جمله دلایلی است که اغلب کاربران به خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت روی می‌آورند.

عمل‌کرد قدرتمند ایکس باکس سری

از دیگر مزایای خرید ایکس باکس سری می‌توان به عمل‌کرد و کارایی قدرتمند کنسول اشاره کرد. ایکس باکس سری اس دارای پردازنده قوی و گرافیک پیشرفته است. به طوری که گیمرها میتوانند تجربه فوق‌العاده روان و با کیفیت را از اجرای بازی‌ها داشته باشند. علاوه بر آن مدت زمان بارگذاری بازی‌ها به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین

کنسول ایکس باکس سری اس این امکان را به شما می‌دهد که به بازی‌های نسخه پیشین یعنی ایکس باکس وان هم دسترسی داشته باشید. بنابراین می‌توانید از مجموعه بازی‌های گسترده‌تری لذت ببرید. پس با خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت نیازی به کنار گذاشتن بازی‌های قدیمی نیست.

دسترسی به ایکس باکس گیم پس

دسترسی به ایکس باکس گیم پس را می‌توان از دیگر دلایل خرید ایکس باکس سری دانست. با اشتراک در ایکس باکس گیم پس به مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های ناب و مهیج دسترسی خواهید داشت. بدین ترتیب می‌توانید لذت بازی‌های جدید و متنوع را تجربه کنید. علاوه بر استفاده از گیم پس، اگر مایل باید، می توانید نصب بازی ایکس باکس سری را به صورت هکی داخل کنسول انجام دهید.

طراحی زیبا و جمع‌وجور

طراحی مینیمالیستی و مدرن کنسول ایکس باکس سری اس، سبب شده تا به یکی از گزینه‌های منتخب گیمرها تبدیل شود. با توجه به ابعاد جمع‌وجور کنسول ایکس باکس سری اس، می‌توانید از آن به عنوان گزینه‌ای جذاب برای چیدمان یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای بهره ببرید.

خرید ایکس باکس سری اس 1 ترابایت با بازی خریدی مقرون به صرفه

با خرید ایکس باکس سری می‌توانید به طیف متنوعی از بازی‌های مهیج و جنجالی روز دنیا دسترسی کامل داشته باشید. چی از این بهتر که در هر زمان یک بازی جدید و به روز را تجربه کنید!

در مجموع می‌توان گفت ایکس باکس سری اس یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که به دنبال تجربه بازی‌های با کیفیت و امکانات متنوع هستند. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت مناسب، خریدایکس باکس سری نیازهای گیمرها را به راحتی برآورده می‌کند.

اگر به بازی‌های ویدیویی علاقمندید، کنسول ایکس باکس سری اس یک همراه بی‌نظیر برای شماست.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.