خرید آداپتور xbox 360 super slim | قیمت آداپتور ایکس باکس 360 سوپر اسلیم

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

Microsoft

رنگ

مشکی

نوع

آداپتور ایکس باکس سوپر اسلیم

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

نقد و بررسی خرید آداپتور xbox 360 super slim | قیمت آداپتور ایکس باکس 360 سوپر اسلیم

خرید آداپتور xbox 360 super slim را می‌توان از جمله لوازم اصلی و هم لوازم جانبی  xbox 360 دانست. با خریدxbox 360 باید به این نکته توجه داشته باشید که اتصال مستقیم کنسول با برق شهری سازگار نیست. در نتیجه حتماً برای تأمین نیروی انرژی کنسول باید از آداپتور استفاده کنید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از آداپتور ولتاژ کنسول از اهمیت بسیاری برخوردار است. در‌واقع این مدل آداپتور برای کنسول‌های که دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت نیستند، مناسب و بسیار ضروری است. در نتیجه نمی‌توان از یک مدل آداپتور برای تمامی کنسول‌ها استفاده کرد. به همین دلیل هر یک از کنسول‌ها دارای آداپتور مختص به خود است.

مشخصات آداپتور xbox 360 super slim

از جمله مشخصات ممتاز برای آداپتور xbox 360 super slim می‌توان به مواردی مانند کیفیت ساخت عالی، قابل استفاده برای طولانی مدت، امکان شارژ سریع، دارای ماندگاری و طول عمر مفید، جنس مرغوب و مستحکم و مواردی از این قبیل اشاره کرد. از دیگر مشخصه‌های این محصول می‌توان از سهولت در استفاده، مرغوبیت کالا، ارزش خرید به نسبت کارایی و قیمت مقرون به صرفه عنوان کرد. خرید این محصول را به همه کاربران توصیه می‌کنیم. سطح بالای رضایت خریداران از این کالا سبب شده تا ما با اطمینان ویژگی‌های این محصول را بازگو کنیم.

قیمت  آداپتور xbox 360 super slim

توصیه می‌شود حتی اگر برای کنسول خود از کابل اصلی استفاده می‌کنید، حتماً خرید آداپتور xbox 360 super slim را در لیست خریدهای لوازم جانبی کنسول قرار دهید. تا در صورت لزوم و یا جلوگیری از خرابی و فرسودگی کابل اصلی از این آداپتور استفاده نمایید. ناگفته نماند که این مدل آداپتور با کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم هم سازگار است. با خرید آنلاین و ثبت سفارش این محصول از تهران پی اس، در کوتاهترین زمان ممکن و در اسرع وقت محصول با تضمین بهترین قیمت بازار به دستتان خواهد رسید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.