خرید بازی 1 mortal kombat برای ps5 | قیمت بازی مورتال کومبت 1 برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

28 شهریور 1402

تعداد بازیکن

1-2

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سبک بازی

مبارزه ای

نام بازی

mortal kombat 1

نقد و بررسی خرید بازی 1 mortal kombat برای ps5 | قیمت بازی مورتال کومبت 1 برای پلی استیشن 5

خرید بازی 1 mortal kombat برای ps5

خرید بازی 1 mortal kombat برای ps5 ویژه علاقمندان بازی‌های مبارزه‌ای و جنگجویانه است. یک بازی خاص با نقش آفرینی‌های برجسته که هر مخاطب مشتاقی را میخکوب می‌کند. از جمله ویژگی‌های جذاب خرید بازی مورتال کومبت ۱ می‌توان به اجرای حالت‌های مختلف بازی مثل حالت تک نفره و چند نفره اشاره کرد. نسخه جدید این بازی برای پلی استیشن ۵ با ویژگی‌های مدرن‌تر و آیتم‌های ارتقاء یافته روانه بازار شده است. به مراتب با خرید بازی PS5 به راحتی می‌توانید به قابلیت‌های بهتر گرافیکی دسترسی داشته باشید. بهبودهای گرافیکی در بازی شامل افکت‌های نوری، کیفیت تصاویر، افکت‌های گرافیکی و مواردی ازاین قبیل می‌شود. طبیعتاً این موضوع تجربه کاربری را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد.

جریان بازی 1 MORTAL KOMBAT

این بازی جنگجویانه در جزیره‌ای به نام MORTAL KOMBAT شروع می‌شود. گیمرها با قرارگیری در لوکیشن‌ها‌‌ی مختلف جزیره باید در مبارزه‌های تیمی و گروهی شرکت کنند. هدف اصلی گیمرها شکست حریفان و پیروزی در مراحل مختلف بازی است. درگیری‌های مختلف با‌شخصیت‌های متعدد در تمام طول بازی وجود دارد که گیمر بایستی با این شخصیت‌ها روبرو شود. سراسر بازی پُر از حرکات متنوع، تکنیک‌ها و ترفندهای رزمی برای شکست حریفان است. یک بازی جذاب و پر هیجان که نسخه جدید آن را فقط با خرید PS5 می‌توانید تجربه کنید.

گیم پلی بازی 1 MORTAL KOMBAT برای PS5

گیم پلی بازی پر از لحظات هیجان‌انگیز و نبردهای رزمی و مبارزه‌جویانه است. ورژن جدید بازی با لیوکانگ خدای آتش روانه بازار شده است. داستانی افسانه‌ای با مودها و آیتم‌های جدید که به نوعی آغازگر سری جدید بازی 1 MORTAL KOMBAT برای PS5 است. گیمرها با استفاده از آیتم‌های درون بازی می‌توانند به فهرستی از کاراکترهای مبارز دسترسی داشته باشند. حتی امکان تغییر جریان بازی با انتخاب کاراکترها برای گیمرها وجود دارد. آزادی عمل در مبارزه، دسترسی به سلاح‌های جنگجویانه و قابلیت‌های منحصر به فرد از جمله ویژگی‌های خرید بازی 1 mortal kombat برای ps5 محسوب می‌شود.

مشخصات بازی 1 MORTAL KOMBAT

  • سبک جنگجویانه و مبارزه‌ای
  • سازگار برای پلی استیشن ۵
  • مناسب برای ۱۴ سال به بالا
هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.