خرید بازی Balan Wonder world برای ps5 | قیمت بازی دنیای شگفت انگیز بالان برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Balan Wonder world

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

سبک بازی

پلتفرمینگ, ماجراجویی

سازنده

square enix

تعداد بازیکن

1 تا 4 نفر

نقد و بررسی خرید بازی Balan Wonder world برای ps5 | قیمت بازی دنیای شگفت انگیز بالان برای ps5

یکی از بازی‌های هیجان انگیز و سرگرم کننده مخصوص کودکان هفت سال به بالا، خرید بازی Balan Wonder world برای ps5 است.  از جمله نقاط مثبت این بازی می‌توان به نحوه کنترل بازی، جذابیت های بصری، روایت درست بازی و همچنین شخصیت پردازی‌های مناسب آن اشاره کرد. این بازی شامل حالت‌های یک نفره و یا چند نفره است که می‌توان آن را به تنهایی و یا به صورت گروهی بازی کرد. اجرای بازی  Balan Wonder world نه تنها با ps5 بلکه با پلتفرم‌های ایکس باکس سری اس و ایکس، ایکس باکس وان و همچنین پلی استیشن ۴ سازگار است.  به مراتب با خرید ps5 کاربران قادر خواهند بود تا از نسخه ارتقاء یافته و بازی انحصاری ps5 بهره‌مند شوند.

مشخصات بازی  Balan Wonder world

بازی  Balan Wonder world با ژانر پلتفرم از سوی استودیوهای Arzest و Square Enix تولید شده است. همانطور که گفته شد، اجرای بازی مخصوص کودکان هفت سال به بالا بوده و کاربر بایستی کنترل  یک شخصیت فانتزی و کودکانه را بر عهده بگیرد.

سایر ویژگی‌های بازی

ناگفته نماند که ناشر بازی Balan Wonder world، شرکت نامدار Square Enix است. تولیدکنندگان جهت ساخت این بازی از مضمون داستان تئاتری با عنوان  بالان بهره گرفتند. اگر به دنبال خرید بازی ps5 برای پر کردن اوقات شیرین کودک خود هستید، ما به شما خرید بازی  Balan Wonder world برای ps5 را پیشنهاد می‌دهیم. شما تنها با خرید یک بازی، دنیایی از جذابیت‌های داستانی و هنری را به کودک خود هدیه می‌دهید و او را با حل معماهای کودکانه در قالب محتوایی لذت بخش و سرگرم کننده آشنا می‌کنید.

شخصیت‌های بازی

کاربر در حین اجرای بازی بایستی  کنترل یکی از کاراکترهای  انیمیشنی لئو کریج Leo Craig و یا اما کول  Emma Cole را انتخاب کند. علاوه بر آن محتوای این بازی کودک را به دوازده جهان مختلف با رویدادهای مهیج ماجراجویانه می‌برد. فضای بازی پر از چرخیدن، تغییر مسیر دادن به همراه حل معماهای گوناگون است. در مجموع خرید بازی Balan Wonder world برای ps5، باعث پرورش ذهنی و خلاقیت کودک در مسیر بازی می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.