خرید بازی Ben 10 Power Trip برای ps4 | خرید بازی بن تن برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

سبک بازی

اکشن ماجراجویی

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

مناسب

Playstation 4, PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تاریخ عرضه

۰۹ اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۸ مهر ۱۳۹۹

نقد و بررسی خرید بازی Ben 10 Power Trip برای ps4 | خرید بازی بن تن برای ps4

خرید بازی بن تن برای ps4 از جمله بازی‌های پرمخاطب و پر فروش کودک و نوجوان است. ژانر و سبک بازی بیشتر خانوادگی و در قالب  اتفاقات ماجراجویانه است.  بازی در اکتبر سال ۲۰۲۰ از سوی Outright Games در بازار جهانی منتشر شد. گفتنی است که شرکت سازنده این بازی مهیج  PHL Collective می باشد. مخاطب این بازی برای رده سنی هفت سال به بالا در نظر گرفته شده است. اجرای این بازی با پلی استیشن ۴ سازگار بوده و علاقمندان می‌توانند برای خرید ps4 و بهره‌مندی از انواع بازی‌های مهیج و ماجراجویانه با مشاوران سایت معتبر تهران پی اس – مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل نمایند.

ویژگی‌های بازی  Ben 10 Power Trip

از جمله ویژگی‌های شاخص این بازی می‌توان به تصاویر شبیه سازی شده جذاب، صحنه‌های مهیج انیمیشنی و همچنین طراحی گرافیکی بی‌نظیر آن اشاره کرد. گفتنی است که آخرین سری از بازی‌های بن تن متعلق به سال ۲۰۱۷ بوده که رویدادهای بازی به صورت خطی و  به دلیل سادگی آن برای کودکان بسیار جذاب بود. از آن زمان تا به اکنون این بازی همچنان پرطرفدار خود را حفظ کرده است. تا آنجایی که استودیو Outright Games خبر از تولید سری جدید از بازی بن تن داد. همین موضوع سبب شد تا  مجدد حس کنجکاوی و توجه طرفداران به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی بازی بن تن جلب شود. بدین ترتیب خرید بازی بن تن برای ps4 در میان سایر بازی‌ها به عنوان پرفروش‌ترین بازی‌های مجموعه‌های کودک و نوجوان تبدیل شد.

مضمون داستانی بازی Ben 10 Power Trip برای ps4

متن داستان ساده، سرگرم کننده و فاقد هرگونه پیچیدگی است. به دلیل سادگی، ظرافت و جنبه‌های کودکانه آن، مورد توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان واقع شده است. شخصیت پردازی‌های بازی کاملاً قهرمان محور و قدرتمند ظاهر شده اند. به همین جهت احساس اعتماد به نفس، شجاعت و خودباوری را به گونه‌ای در کودکان تقویت می‌کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.