خرید بازی Dirt 5 برای ps5 | قیمت بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Dirt 5

سبک بازی

مسابقه‌ای

سازنده

Codemasters

درجه بندی سنی

بالای 12 سال, بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی Dirt 5 برای ps5 | قیمت بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5

اغلب گیمرها با کمپانی Codemasters به عنوان  یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای ساخت بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای آشنا هستند. بازی Dirt 5 نیز یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای این کمپانی است که در دنیای صنعت بازی‌های دیجیتالی سر و صدای زیادی به پا کرد. گفتنی است که سیزده سال از انتشار اولین نسخه بازی  Dirt می‌گذرد و حالا نسخه جدید این بازی با عنوان Dirt 5 روانه بازار شده است. به لحاظ تصویرسازی‌های گرافیکی، افکت‌های ویژه و همچنین جلوه‌های بصری، خرید بازی Dirt 5 برای ps5 در میان کاربران از استقبال بسیار قابل توجهی روبروست. ناگفته نماند که خرید ps5 و استفاده از ویژگی‌های بی‌نظیر دسته بازی دوال سنس برای لذت تجربه یک بازی مسابقه‌ای، بی‌تأثیر نیست.

مشخصات کلی خرید بازی Dirt 5 برای ps5

ژانر بازی

از جمله مشخصه‌های بازی Dirt 5 ژانر مسابقه‌ای اتومبیلرانی آن است. از آنجایی که هیجانات بازی‌های مسابقه‌ای بیشتر از سایر بازی‌ها است، خرید بازی Dirt 5 برای ps5 نیز یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین بازی‌های مورد علاقه اکثر گیمرهای حرفه‌ای محسوب می‌شود.

گروه سنی

بازی  Dirt 5 مناسب برای رده سنی بالای ۱۸ سال است و علاوه بر نوجوانان، بزرگسالان نیز از اجرای این بازی هیجان انگیز لذت می‌برند.

انواع حالت‌های بازی

حالت بازی شامل حالت یک نفره و چند نفره است که می‌توانید بر حسب دلخواه به صورت گروهی و یا تک نفره بازی را اجرا کنید. اگر چنانچه به دنبال خرید بازی ps5 هستید، پیشنهاد می‌کنیم که لذت تجربه این بازی هیجانی را از دست ندهید.

فضای اتومبیل‌را‌‌‌نی  Dirt 5

جدیدترین نسخه بازی Dirt از فضای بسیار متنوعی برخوردار است. شما انواع متعدد ماشین‌های مختلف را می‌توانید در پیست‌های اتومبیرانی مشاهده کنید و بر حسب دلخواه کنترل هر یک از آن‌ها را به عهده بگیرید. علاوه بر آن هر یک از پیست‌ها متعلق به کشورهای خاصی مانند نروژ، ایتالیا، چین و اماکن گوناگون هستند که فضای مسابقه را هیجان انگیزتر می‌کند. در مجموع با خرید بازی Dirt 5 برای ps5 می‌توانید دنیایی از هیجان و لذت را به خانه خود ببرید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.