خرید بازی Immortals: Fenyx Rising برای ps5 | قیمت بازی جاودانه ها برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Immortals: Fenyx Rising

مناسب

PlayStation 5

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سازنده

ubisoft

سبک بازی

اکشن ماجرایی

نقد و بررسی خرید بازی Immortals: Fenyx Rising برای ps5 | قیمت بازی جاودانه ها برای پلی استیشن5

علاقه‌مندان سبک اکشن و ماجراجویی با خرید بازی Immortals: Fenyx Rising برای ps5 می‌توانند تجربه‌ای بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی داشته باشند. تولید کننده این بازی شرکت Ubisoft Quebec و ناشر آن استودیوی Ubisoft می‌باشد. اجرای بازی دارای حالت یک نفره است و برای پلتفرم‌های ps5، ps4،  ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز و نینتندو سوییچ سازگار است. ناگفته نماند که با خرید ps5 ، شما می‌توانید از ویژگی‌های بی‌نظیر دسته بازی دوال سنس و همچنین قابلیت‌های کنسول مانند صدای سه بعدی، وضوح گرافیکی و مواردی از این قبیل بهره‌مند شوید.

بررسی بازی Immortals: Fenyx Rising

بازی Immortals: Fenyx Rising مناسب برای رده سنی ۱۲ سال به بالا می باشد.از جمله ویژگی‌های خرید بازی ps5 نوع تصویر پرسپکتیو آن است. روند بازی به گونه‌ای است که گیمر می‌تواند نه تنها جنسیت کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کند، بلکه می‌تواند کاراکتر را شخصی سازی کند.با خرید بازی Immortals: Fenyx Rising برای ps5 کاربر می‌تواند به راحتی در فضای بازی گشت و گذار کند. مراحل بازی به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان نشانه‌هایی از خدایان یونان مانند زئوس، هرمس و مانند این‌ها را تماشا کرده و از سلاح‌های آن‌ها برای مبارزه استفاده نمود.

شخصیت‌های بازی

فینیکس شخصیت اصلی داستان، سپرداری یونانی است. گیمر باید نقش فینیکس را بر عهده داشته باشد. شما می‌توانید ظاهر، شخصیت، تیپ وحتی صدای فینیکس را به صورت شخصی سازی به دلخواه خود درآورید. پس از نابود شدن کشتی، فینیکس خود را در سرزمینی می‌بیند که مردمانش به سنگ تبدیل شده اند. در روند جریان بازی هیولایی به نام تایفون سر و کله‌اش پیدا می‌شود. هیولا که توانسته با خدایان و انسان‌ها مبارزه کند، به قصد ایجاد نظم نوچه هایش را دور خودش جمع کرده و آن‌ها را جایگزین انسان‌ها کرده است. در نهایت فینیکس به کمک تایفون رفته و با خدایان به نبرد می‌پردازد.

ویژگی‌های بازی

خرید بازی Immortals: Fenyx Rising برای ps5 در قالب یک بازی اکشن و ماجراجویانه برای گروه‌های سنی نوجوان بسیار مهیج و جذاب است. این بازی تمامی استانداردهای یک بازی هیجان انگیز و افسانه‌ای را داراست که توجه هر گیمر حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.