خرید بازی Sifu برای ps5 | قیمت بازی سیفو برای ps5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

2/20/2022

سازنده

SLOCLAP S.A.S

سبک بازی

اکشن

نقد و بررسی خرید بازی Sifu برای ps5 | قیمت بازی سیفو برای ps5

خرید بازی Sifu برای ps5 را می‌توانید با بهترین کیفیت و با پایین‌ترین قیمت از سایت تهران پی اس، مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه نمایید. گفتنی است که ژانر و سبک بازی SIFU اکشن و داستان محور بوده و از سوی شرکت و استودیوی فرانسوی با نام Slow Clap ساخته و پرداخته شده است. استودیوی Slow Clap سابقه بسیار خوبی در زمینه تولید و عرضه بازیی‌های دیجیتالی دارد که اینبار ما شاهد بازی تازه و جدید SIFU در کارنامه این استودیوی حرفه‌ای هستیم. محتوای داستانی بازی  SIFU در روند State OF Play همراه با‌عرضه یک تریلر منتشر و معرفی شد که این بازی داستان محور  مبارزات تن به تن و شخصیت‌های رزمی کار را به نمایش می‌کشد. قابل ذکر است که با توجه به آنکه انتشار این بازی به سال ۲۰۱۷ میلادی بازمی‌گردد اما همچنان خرید بازی  Sifu برای ps5 جزء یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی محسوب می‌شود. علاقمندان می‌توانند با خرید PS5 از انواع بازی‌های جدید و مهیج بهره‌مند شوند.

داستان بازی SIFU

همانطور که گفته شد محوریت بازی  SIFU برای PS5 بر مبارزات و کاراکترهای رزمی کار متمرکز شده است.  شرکت اسلوکلیپ علاقه بسیاری به ایجاد فضای فانتزی همراه با فنون رزمی کارانه داشته است. در این بازی گیمرها شاهد آن هستند که چگونه شخصی بدون هیچ گونه سلاحی و فقط با استفاده از مهارت‌های رزمی کارانه خود توانست موفق به شکست یک ارتش شود.

شخصیت اصلی بازی SIFU

با توجه به نام بازی، شخصیت اصلی داستان SIFU نام دارد که یک رزمی کار کنگ‌فو است. روند داستان به گونه‌ای است که SIFU برای گرفتن انتقام خانواده‌اش که توسط گروهی به قتل رسیده اند، می‌کوشد تا دشمنان خود را شکست دهد. علاقمندان می‌توانند با خرید بازی  SIFU برای PS5 از ویژگی‌های یک فضای فانتزی مبارزه جویانه و حرکات رزمی شبیه سازی شده لذت ببرند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.