خرید ریموت کنترل ps5 | قیمت ریموت پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

باطری

نیازمنددو باتری قلمی

تاریخ عرضه

2020

رنگ

سفید

سازنده

sony

قابلیت شارژ

ندارد

مناسب

PlayStation 5

کاربرد

گشتن در منوهای پلی استیشن – کنترل محتوای صوتی تصویری

بلوتوث

تا 20 متر فاصله

نقد و بررسی خرید ریموت کنترل ps5 | قیمت ریموت پلی استیشن 5

خرید ریموت کنترل ps5 به عنوان یکی از جدیدترین لوازم جانبی ps5 طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. برای خرید ps5 بهتر است که آگاهی‌های لازم را درباره لوازم جانبی ps5 آن هم داشته باشید. ریموت پلی استیشن ۵ تا حد بسیار زیادی نحوه تنظیمات کنسول را برایتان ساده‌تر می‌کند. این ریموت شامل دکمه‌های تنظیم صدا، کنترل تصویر و دکمه‌های مخصوص اپلیکیشن های استریم می‌شود. همچنین امکان تنظیم و کنترل برنامه‌ها را به شما می‌دهد. در‌واقع با استفاده از این ریموت دیگر نیازی نیست که حتماً برای تنظیم و کنترل برنامه‌ها نزدیک کنسول یا مانیتور شوید. شما از همان جایی هم که نشسته اید می‌توانید از ریموت پلی استیشن همانند ریموت کنترل تلویزیون از آن بهره مند شوید.

امکانات ریموت کنترل پلی استیشن ۵

ریموت کنترل ps5 همانطور که از نامش پیداست با پلی استیشن ۵ سازگار است. در نتیجه نمی‌توان از این مدل ریموت برای کنترل سایر کنسول‌ها استفاده کرد. از طریق ریموت کنترل به راحتی می‌توانید محتواهای تصویری، تنظیمات فنی و محتواهای بازی‌ها را سرچ کرده و یا بررسی کنید. دکمه های مخصوص به اپلیکیشن‌های استریم از جمله نتفلیکس، دیزنی پلاس، یوتیوب و یا اسپاتیفای برایتان از طریق این ریموت کنترل فراهم است. در‌واقع کنترل اپلیکیشن‌های محبوب و کاربردی را می‌توان از جمله قابلیت‌های ممتاز این محصول دانست. حتی شما با خرید ریموت کنترل ps5 امکان تماشای سریال‌ها و یا فیلم‌های مورد نظرتان را در یوتیوب خواهید داشت. از دیگر کاربردهای ریموت کنترل پلی استیشن ۵ می‌توان به امکان کنترل و تنظیم موسیقی‌های پخش شده در سرویس اشتراکی اسپاتیفای و یا اجرای بازی‌های ویدیویی را خواهید داشت. در مجموع ریموت کنترل پلی استیشن بسیار کاربردی بوده و قابلیت‌های فراوانی به همراه دارد.

قیمت خرید ریموت کنترل ps5

قیمت خرید ریموت کنترل ps5 در مجموعه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای، با تضمین بهترین قیمت بازار به مشتریان عرضه می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.