2% تخفیف

خرید ps4 pro رنگ سفید | قیمت پلی استیشن 4 پرو رنگ سفید ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

1 عدد دسته ps4

CPU

Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor

GPU

4.20 TFLOPS, AMD Radeon™ based graphics engine

RAM

8GB GDDR5 RAM

بلوتوث

Bluetooth 4.1

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

رنگ

سفید

هارد دیسک

1 ترابایت

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

کابل HDMI

دارد

کابل AC

دارد

کابل شارژ دسته

دارد

اتصال برق

برق مستقیم

نقد و بررسی خرید ps4 pro رنگ سفید | قیمت پلی استیشن 4 پرو رنگ سفید ریفر

خرید ps4 pro رنگ سفید در مجموعه معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای عرضه می‌شود. رنگ سفید و چشمگیر آن سبب شده تا در قیاس با سایر محصولات مشابه از نظر ظاهری متفاوت‌تر دیده شود. از طراحی ظاهری کنسول که بگذریم، با وجود حافظه یک ترابایتی آن، می‌توانید تعداد بازی‌های قابل توجهی در آن ذخیره کنید. مشخصات کیفی و فنی پلی استیشن ۴ پرو بی‌نظیر است. قطعاً کسانی که تجربه بازی با این کنسول را داشته‌اند، درک بهتری از ویژگی‌های آن دارند. خرید ps4 pro برای آن دسته از کسانی که تمایل به تجربه نسل هشتم کنسول‌های سونی را دارند، بسیار توصیه می‌شود. چرا که اجرای بازی‌ها با توجه به رزولوشن تصویری قدرتمند، امکانات دسته بازی دوال شاک و سایر ویژگی‌های پلی استیشن ۴ پرو، تجربه بسیار متفاوتی است. ناگفته نماند که همچنان جدیدترین بازی‌های انحصاری این کنسول در بازار موجود است. در نتیجه نگران خرید بازی ps4 نباشید.

ویژگی‌های  ps4 pro  رنگ سفید

پشتیبانی از رزولوشن 4k، توان پردازش گرافیکی بالا، قدرت گرافیکی دو برابر بیشتر از پلی استیشن ۴ اسلیم و همچنین مجهز به هارد SSD از جمله ویژگی‌های خرید ps4 pro  رنگ سفید محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که پلی استیشن ۴ پرو از نظر شکل ظاهری و حجم تقریباً شبیه به مدل استاندارد است. اما جدا از طراحی ظاهری، کنسول بسیار قدرتمند و با کیفیتی است.

راهنمای خرید پلی استیشن ۴ پرو

به دلیل ویژگی‌های فنی و کیفی، خرید ps4 pro  رنگ سفید در قیاس با سایر کنسول‌ها کمی گران‌تر است. البته ارزش خرید با توجه به کارایی کنسول بسیار قابل توجه است.در واقع آخرین نسخه از نسل هشتم شرکت سونی با نام پلی استیشن ۴ پرو، از عمل‌کرد سخت افزاری و نرم افزاری بهتری نسبت به نسخه‌های پیشین خود برخوردار است. همین سبب می‌شود که چند پله بالاتر از نسخه‌های پیشین مانند پلی استیشن ۴ استاندارد و یا پلی استیشن ۴ اسلیم قرار بگیرد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.