خرید ps5 استاندارد مدل 1118 دو دسته و همراه با بازی | قیمت ps5 ریجن3 دو دسته با بازی ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 30 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 تا دسته ps5 سفید

CPU

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانسِ ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیتِ SMT

GPU

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانسِ ۲.۲۳ گیگاهرتز

تاریخ عرضه

2021 میلادی

رنگ

سفید

ریجن

3

سازنده

sony

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

هارد دیسک

۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

نقد و بررسی خرید ps5 استاندارد مدل 1118 دو دسته و همراه با بازی | قیمت ps5 ریجن3 دو دسته با بازی ریفر

یکی از جدیدترین محصولات سونی که بین متقاضیان سر و صدای زیادی ایجاد کرد، خرید ps5 استاندارد مدل 1118 دو دسته و همراه با بازی است. مجموعه معتبر تهران پی اس این فرصت ویژه را در اختیار مشتریان خودش قرار داده که بتوانند با پرداخت همان هزینه کنسول، نه تنها صاحب دو دسته بازی دوال سنس شوند. بلکه می‌توانند از خدمات نصب بازی هم استفاده کنند. فرصتی ویژه و فوق‌العاده با دسترسی آسان به بازی‌های متنوع و روز دنیا تنها از طریق خرید ps5، از فروشگاه تهران پی اس برای تمامی خریداران قابل دسترس است.

چرا ps5 استاندارد مدل 1118 بخریم؟

بالا بودن رضایتمندی مشتریان

کیفیت سخت افزاری، امکانات و قابلیت‌های کنسول بازی ps5 به حدی است که این کنسول به عنوان باکیفیت‌ترین کنسول در سراسر جهان شناخته شده است. در‌واقع کمتر کسی است که نام پلی استیشن ۵ به گوشش نرسیده باشد. این کنسول تمام انتظارات شما را از یک دستگاه بی‌نظیر و اجرای انواع بازی‌های انحصاری و درجه یک برآورده می کند.

کیفیت گرافیکی خارق‌العاده

از دیگر پارامترهایی که خرید ps5 استاندارد مدل 1118 دو دسته و همراه با بازی داراست، وضوح تصویری و کیفیت گرافیکی است. در یک مقایسه ساده کافی است دو دستگاه ps5 و ps4 را کنار هم قرار دهید و یک بازی همسان را به طور همزمان در هر دو دستگاه اجرا کنید. با نمایش تصویری در نمایشگر هر یک از کنسول‌ها به سرعت پی به تفاوت وضوح گرافیکی بازی‌ها می برید.

دسته بازی دوال سنس

نسل هشتم کنسول‌های بازی سونی یعنی پلی استیشن ۴ با کنترلر دوال شاک روانه بازار شد. این بار با ورود و عرضه پلی استیشن ۵ ما شاهد کنترلر خاص و یونیک دوال سنس هستیم. امکاناتی که بر روی دسته بازی دوال سنس تعبیه شده، نسخه ارتقاء یافته دسته بازی دوال شاک است. علاوه بر آن امکاناتی نظیر میکروفن داخلی، تریگرهای لرزاننده و همچنین حسگرهای حرکتی به آن اضافه شده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.