1% تخفیف
آکبند

خرید ps5 استاندارد مدل 1216 | قیمت پلی استیشن 5 ریجن 2

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 25 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

1دسته ps5

CPU

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانسِ ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیتِ SMT

GPU

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانسِ ۲.۲۳ گیگاهرتز

RAM

۱۶ گیگابایت از نوع GDDR6 با رابط ۲۵۶ بیت

اتصال برق

برق مستقیم

بلوتوث

Bluetooth 4.1

ریجن

2

سازنده

sony

سال ساخت

2023

کابل AC

دارد

هارد دیسک

۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

از طریق type-c شارژ می شود

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید ps5 استاندارد مدل 1216 | قیمت پلی استیشن 5 ریجن 2

خرید PS5 استاندارد مدل 1216

در حال حاضر خرید PS5 استاندارد مدل 1216 به عنوان ریجن ۲ اروپا یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌ها شناخته شده است. ریجن ۲ اروپا سری جدید پلی استیشن ۵ استاندارد با ویژگی‌های یونیک و بی‌نظیر است. یکی از دلایل فروش بالای خرید PS5 ریجن ۲ عمل‌کرد قدرتمند سخت افزاری و برتری آن در مقایسه با رقیب بی‌همتای خود یعنی ایکس باکس است. با توجه به ویژگی‌های فنی کنسول، خرید PS5 دارای ارزش خرید بسیاری در صنعت بازی‌های ویدیویی است. از جمله شاخصه‌های ممتاز پلی استیشن ۵ استاندارد مدل 1216، می‌توان به قدرت لودینگ بالا، کیفیت گرافیکی، طراحی بی‌نظیر و ساختار یونیک آن اشاره کرد.

ویژگی‌های خرید PS5 استاندارد مدل 1216

نسل نهم کنسول‌های خانگی به اندازه کافی خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی ثابت کرده است. گیمرهایی که تجربه بازی با خانواده کنسول‌های سونی را دارند، به خوبی با برتری این محصول آشنا هستند. پلی استیشن ۵ استاندارد دیسک خور به عنوان یکی از جدیدترین کنسول‌های سونی قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های خرید PS5 استاندارد مدل 1216 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سخت‌افزار قدرتمند

پلی آستین ۵ استاندارد دارای پردازنده AMD Ry zen و کارت گرافیک Radeon RDNA2 بهره می‌برد. این کارت گرافیک دارای شاخصه‌های قابل توجهی است. ارائه تجربه گرافیکی بهتر و کیفیت تصویری واقع‌گرایانه از جمله ویژگی‌های کنسول محسوب می‌شود.

لودینگ بالا و ذخیره‌سازی سریع

با خرید PS5 استاندارد مدل 1216 می‌توانید از حافظه NVMe SSD برای ذخیره‌سازی و بارگذاری سریع‌تر بازی‌ها بهره‌مند شوید. قدرت لودینگ این کنسول در مقایسه با نسل هشتم کنسول‌های سونی چیزی در حدود ۱۰۰ برابر سریع‌تر شده است. ذخیره‌سازی اطلاعات در کسری از ثانیه به راحتی انجام می‌شود و گیمرها دیگر مشکلی برای لودینگ اطلاعات پُر حجم نخواهند داشت.

کنترلر بازی دوال‌سنس

دسته بازی پلی استیشن ۵ به اندازه کافی معرف تمامی گیمرهای حرفه‌ای است. تجربه بهتر بازی‌ها با کنترلر دوال‌سنس از دیگر ویژگی‌های پلی استیشن ۵ استاندارد محسوب می‌شود. در این کنترلر دکمه‌های لمسی، حرکتی و سایر قابلیت‌ها کاملاً در مقایسه با نسل قبلی بهبود یافته هستند.

این دسته را می توانید از فروشگاه تهران پی اس به صورت خرید دسته ps5 را انجام دهید.

پشتیبانی از بازی‌های پیشنهادی

قالبیت اجرای بازی‌های پیشنهادی و بازگشت‌پذیری بازی‌های پلی استیشن ۴را می‌توانید با خرید PS5 استاندارد مدل 1216 تجربه کنید.

خرید PS5 استاندارد مدل 1216

برای دریافت استعلام قیمت PS5 استاندارد مدل 1216 می‌توانید به وب سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و به راحتی یک آمار سرانگشتی از نرخ قیمت‌ها دریافت کنید. با توجه به آپدیت‌های ارتقاء یافته در پلی استیشن ۵ استاندارد، این کنسول از ارزش خرید بسیار بالایی در مقایسه با هم رده‌های خود برخوردار است. از آنجایی که پس از سال نو میلادی افزایش قیمت کنسول‌های بازی پیش‌بینی می‌شود، همین الان بهترین فرصت برای خرید PS5 استاندارد مدل 1216 است.

فرصت را از دست نداده و پلی استیشن ۵ استاندارد را با بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت بازار همین حالا ثبت سفارش کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.