آکبند

خرید ps5 slim digital edition | خرید ps5 اسلیم دیجیتال

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 6 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

358×80×216 میلیمتر

تاریخ عرضه

23 آبان 1402

خانواده محصول

playstation

سازنده

sony

نوع

کنسول بازی

وزن

2.6 کیلوگرم

کاربرد

انجام بازی های ویدیویی

رنگ

سفید

نسل

نسل نهم

سال ساخت

2023

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

CPU

پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با سرعت 3.5GHz و فرکانس متغیر

GPU

کارت گرافیک AMD با معماری RDNA 2 ساخته شده برای پلی استیشن 5 با قدرت 10.28 ترافلاپ و ۳۶ واحد پردازنده با سرعت 2.23GHz و فرکانس متغیر

RAM

۱۶ گیگابایترم AMD با معماری RDNA 2 ساخته شده برای پلی استیشن 5

رابط‌های دستگاه

پورت شبکه – سه پورت USB 3.2 – پورت USB-C – پورت HDMI

درایو

فاقد درایو نوری – دارای محل نصب درایو نوری

ظرفیت

حافظه NVMe SSD با ظرفیت یک ترابایت

دسته بازی

یک عدد کنترلر ps5

خروجی تصویر

رزولوشن 4K با حداکثر فریم ریت ۱۲۰

USB

USB 3.2 – USB C

wifi

5GHz IEEE 802.11 a/b/g/n/ac

سایر توضیحات

دوال سنس – دوال شاک 4 – PSVR (نیازمند به آداپتور) – کنترلر MOVE – دوربین جدید پلی استیشن – دوربین پلی استیشن 4 – هدست گلد – هدست پلاتینوم – هدست 3d Pulse – مدیا ریموت

ویژگی

کاورهای قابل تعویض – دارای پایه برای قرار گیری به صورت افقی (پایه عمودی جداگانه فروخته می‌شود)

کابل HDMI

دارد

کابل AC

دارد

کابل شارژ دسته

دارد

ریجن

2009

نقد و بررسی خرید ps5 slim digital edition | خرید ps5 اسلیم دیجیتال

خرید ps5 slim digital edition

خرید ps5 slim digital edition از دیگر کنسول‌های پرطرفدار نسل نهم شرکت سونی است. اگر تجربه بازی با کنسول‌های سونی را داشته باشید، به خوبی می‌دانید که سونی پیچ و خم‌های زیادی را در این مسیر طی کرده است. از تلاش برای اثبات نسل هفتم کنسول‌های سونی گرفته تا عملکرد و فروش فوق‌العاده نسل نهم در صنعت بازی‌های ویدیویی.

بدون شک رقابت در صنعت گیم، تلاش‌های مضاعفی را می‌طلبد. به همین جهت سونی هر بار عمل‌کرد سخت افزاری متفاوتی را روانه بازار بازی‌های ویدیویی کرده است. چه بسا در حال حاضر خرید PS5 از نظر کیفیت، بازی‌های انحصاری و ویژگی‌های سخت افزاری همچنان بر سر زبان‌هاست. اگرچه پلی استیشن ۴ به لطف بازی‌های انحصاری و قیمت کمتر با ایکس باکس وان رقابت تنگاتنگی داشت. با وجود این، باز هم نسل هشتم کنسول‌های سونی در رقابت با ایکس باکس وان پیروز میدان شد.

حالا با‌گذشت زمان آنچه که در میان گیمرها مورد استقبال قرار گرفته، خرید PS5 دیجیتال است. کنسولی با طراحی شیک و کم نقص که توجه طرفداران سونی را به خود جلب کرده است.

مشخصات فنی ps5 slim digital edition

با خرید ps5 slim digital edition اجرای بازی‌ها را با یک محصول بی‌عیب و نقص با کارایی و کیفیت بالا تجربه کنید. اگر بخواهیم شاخصه‌های کمی و کیفی این محصول را بررسی کنیم، اول باید از طراحی ظاهری آن شروع کنیم. پلی استیشن ۵ اسلیم دیجیتال همانطور که از نامش پیداست فاقد درایو بلو-ری است. در نتیجه همین موضوع باعث شده تا از نظر شکل ظاهری، ظریف‌تر و کم‌جا‌تر جلوه کند. تعبیه سیستم‌های خنک‌کننده قوی در کنسول سبب شده تا در مقایسه با نسخه‌های پیشین بهتر عمل کند.

از همه این امتیازها که بگذریم می‌رسیم به قدرت سخت افزاری کنسول که می‌توان گفت در صنعت بازی‌های ویدیویی کم‌نظیر و بی‌رقیب است. پردازنده گرافیکی قوی با قدرت 10.28ترافلاپسی و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای AMD Zen 2 کارایی این کنسول را صد چند برابر بهتر کرده است. همچنین حافظه SSD را نمی‌توان نادیده گرفت. شما می‌توانید طیف متنوعی از بازی‌های دلخواه و روز دنیا را در حافظه کنسول به راحتی ذخیره کنید. حتی سرعت لودینگ بازی‌ها به صفر رسیده و بارگذاری دیتاها با سرعتی فوق تصور انجام می‌شود.

تمام این موارد دست به دست هم داده تا خرید PS5 اسلیم را در صنعت بازی‌های ویدیویی برجسته کند.

خرید ps5 slim digital edition انتخابی ایده‌آل

تقریباً اغلب گیمرها به خوبی با برند محبوب سونی آشنا هستند. برندی که توانسته گوی رقابت را در صنعت بازی‌های ویدیویی به کنسول‌های خود اختصاص دهد. از جمله ویژگی‌های شاخصی که سونی توانسته در تمامی کنسول‌های خود بهره ببرد، طراحی شیک و ظاهری نوین است. هر چند که این امتیاز با قدرت سخت افزاری و گرافیکی کنسول کامل می‌شود.

اگر به دنبال یکی از مطرح‌ترین کنسول‌های شرکت سونی هستید، ما به شما خرید ps5 slim digital edition را پیشنهاد می‌کنیم. نسخه اسلیم دیجیتال این محصول با دو درگاه و پورت USB در بازار عرضه می‌شود. تمامی نسخه‌های دیجیتال فاقد درایو نوری هستند. در نتیجه شما بایستی بازی‌ها را ذخیره‌سازی کنید. البته برای اجرای بازی‌های دیسکی هم در صورت تمایل می‌توانید درایو نوری را جداگانه تهیه کنید. اما حافظه یک ترابایت کنسول به گونه‌ای است که فضای کافی برای ذخیره انواع بازی‌های متنوع را خواهید داشت.

ویژگی‌های فنی ps5 slim digital edition

  • طرحی شیک و منحصر به فرد- فاقد درایو نوری
  • برخورداری از ۱۶گیگابایت رم از نوع GDDR6
  • دارای خروجی تصویر 4K
  • دارای حافظه داخلی یک ترابایتی
  • برخورداری از پردازشگر گرافیکی AMD RDNA 2 با توان پردازش 10.3 ترافلاپسی
  • برخورداری از پردازنده مرکزی AMD Zen 2 هشت هسته‌ای

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.