آکبند

خرید ps5 slim standard | خرید ps5 اسلیم دیسک خور

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 5 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

ابعاد

358x96x216mm

تاریخ عرضه

23 آبان 1402

خانواده محصول

playstation

سازنده

sony

نوع

کنسول بازی

وزن

3.2Kg

رنگ

سفید

نسل

نسل نهم

سال ساخت

2023

CPU

پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با سرعت 3.5GHz و فرکانس متغیر

GPU

کارت گرافیک AMD با معماری RDNA 2 ساخته شده برای پلی استیشن 5 با قدرت 10.28 ترافلاپ و ۳۶ واحد پردازنده با سرعت 2.23GHz و فرکانس متغیر

RAM

16 گیگابایت رم AMD با معماری RDNA 2 ساخته شده برای پلی استیشن 5

رابط دستگاه

سه پورت USB3.2 نسل یک – یک پورت USB-C – پورت HDMI 2.1 – جک 3.5 میلی‌متری – پورت RJ45 – بلوتوث

Ethernet

1 خروجی لن

درایو

4K/HDR Blu-ray drive قابل جداسازی

ظرفیت

حافظه NVMe SSD با ظرفیت یک ترابایت

USB

USB-C

صدا

رزولوشن 4k با حداکثر فریم ریت ۱۲۰ – رزولوشن 8k با حداکثر فریم ریت 60

دسته بازی

یک عدد کنترلر ps5

بازی

بازی Astro Playroom نصب شده

ریجن

2009

نقد و بررسی خرید ps5 slim standard | خرید ps5 اسلیم دیسک خور

خرید ps5 slim standard

خرید ps5 slim standard در بازار موجود شد. بهترین کنسول شرکت سونی، مدل درایو‌دار همراه با رزولوشن قوی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای. کنسولی بی‌نظیر با ظرفیت ۱ترابایت همراه با خروجی تصویر 4K- 8K که انتظارات گیمرهای حرفه‌ای و حتی آماتور را برآورده می‌کند. با خرید PS5 دیسک خور می‌توانید لذت اجرای بازی‌های دیسکی را هم تجربه کنید. این محصول به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های نسل نهم کنسول‌های خانگی شرکت سونی معرفی شده است. طبق معمول هر بار سونی به فکر رونمایی از کنسولی جدیدتر و برجسته‌تر همراه با بهترین عمل‌کرد سخت افزاری فوق حرفه‌ای است. در حال حاضر پلی استیشن ۵ اسلیم استاندارد هم با طراحی کوچکتر و ظریف‌تر وارد بازار شده است. طراحی خاص این محصول، توجه بسیاری از کارشناسان صنعت بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کرده است.

مشخصات ps5 slim standard

خرید PS5 به تنهایی سروصدای زیادی در کل جهان به‌پا کرده است. به طوری‌که هیچ کنسولی تا به اکنون نتوانسته با نسل نهم کنسول‌های سونی رقابت کند. هرچند که مایکروسافت برای رقابت با سونی تلاش بسیاری کرده است. اما همچنان خرید PS5 اسلیم نقل صحبت کارشناسان بازی‌های ویدیویی است. در این میان روز به روز شاهد فناوری‌های جدیدی در کنسول‌های سونی هستیم. به طوری‌که هم‌اکنون خرید PS5 slim standard به عنوان یکی از مطرح‌ترین کنسول‌های سونی شناخته شده است.

ویژگی‌های ps5 slim standard

طراحی یونیک و انحصاری سونی را می‌توان به راحتی در پلی استیشن ۵ اسلیم استاندارد به وضوح تماشا کرد. برخورداری از درایو دیسک بلو- ری و حافظه یک ترابایت از نوع SSD از دیگر ویژگی‌های شاخص خرید PS5 slim standard محسوب می‌شود. از طرفی حافظه داخلی این محصول در مقایسه با نسخه قبلی یعنی PS4از ۸۲۵گیگ به هزار گیگ افزایش یافته است. حتی این مدل ۱۸ درصد از ورژن قبلی خود سبک‌تر و ظریف‌تر است. از همه این‌ها که بگذریم، می‌توان به کاهش صدای فن کنسول اشاره کرد. در‌واقع صدای فن در پلی استیشن ۵ اسلیم استاندارد به میزان ۳۰ درصد کمتر شده است. علاوه بر آن مصرف برق کمتر این کنسول، از دیگر ویژگی‌های آن است. ناگفته نماند که این محصول بازی‌های نسل قبلی یعنی PS4 را هم پشتیبانی می‌کند.

دلایل خرید ps5 slim standard

چی از این بهتر که با صرف یک هزینه عالی، از یک کنسول همیشگی و ناب برخوردار شوید. خرید PS5 slim standard امتیازهای ویژه‌ای را با خود به همراه دارد. از طراحی ظاهری شیک و خاص گرفته تا برتری سخت افزاری آن نسبت به نسخه‌های قبلی همه از جمله محاسن خرید این کنسول است. هارد داریو یک ترابایت از نوع SSD سبب شده تا سرعت لود بازی‌ها۱۹ برابر بیشتر از PS4 شود. رزولوشن 8K از دیگر جذابیت‌های سخت افزاری پلی استیشن ۵ اسلیم استاندارد است.

همچنین پشتیبانی از واقعیت مجازی و صدای سه بعدی از دیگر دلایل خرید PS5 دیسک خور است. در یک نگاه کلی می‌توان گفت پلی استیشن ۵ اسلیم استاندارد تمامی ایرادات کنسول‌های نسل پیشین را برطرف کرده است. در‌واقع افزایش گنجایش ذخیره‌سازی و برخورداری ازجدیدترین قابلیت‌های پلی استیشن سبب شده تا این محصول در میان گیمرها به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شود.

خصوصیات خرید ps5 slim standard

  • طراحی یونیک و منحصر به فرد
  • پشتیبانی از بازی‌های PS4
  • برخورداری از رزولوشن 4k – 8k
  • برخورداری از فناوری صدای سه بعدیTempest
  • برخورداری از یک ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD
  • دارای درایو دیسک بلو- ری

قیمت خرید PS5 slim standard

قیمت خرید ps5 slim standard در بازار جهانی چیزی در حدود پانصد دلار عنوان شده است. قیمتی منصفانه که بیانگر قابلیت‌های با کیفیت یک کنسول همه چیز تمام است. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای همراه با ضمانت، اصالت کالا، خدمات پس از فروش و همراه با پشتیبانی تخصصی خریداری کنید. عرضه انواع کنسول‌های بازی با تضمین بهترین کیفیت همراه با ارسال محصول به سراسر ایران را از فروشگاه تهران پی اس – مرجع گیمرهای حرفه‌ای بخواهید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.