خرید xbox one با دو دسته همراه با کینکت | ایکس باکس وان دو دسته با کینکت ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 کنترلر ایکس باکس وان

CPU

AMD Jaguar Eight Core

RAM

8GB GDDR5 RAM

اتصال برق

برق مستقیم

بلوتوث

دارد

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

رنگ

سفید

سازنده

Microsoft

قابلیت های اضافه

دارای کینکت

هارد دیسک

1 ترابایت

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید xbox one با دو دسته همراه با کینکت | ایکس باکس وان دو دسته با کینکت ریفر

خرید xbox one  با دو دسته همراه با کینکت یکی از بهترین گزینه‌ها است. در‌واقع ایکس باکس وان یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کنسول‌ها در تاریخ صنعت بازی‌های دیجیتالی است. حافظه داخلی ۱ ترابایت، سرعت پردازش بالا، پردازنده گرافیکی با کیفیت، پورت‌های ارتباطی و عمل‌کرد سخت افزاری بالا از جمله ویژگی‌های ممتاز کنسول ایکس باکس وان شناخته شده است. با توجه به ویژگی‌های گفته شده خرید xbox one  یکی از به صرفه‌ترین خریدها است. با خرید xbox one با دو دسته همراه با کینکت حتی از خدمات نصب بازی هم برخوردار خواهید شد. پس فرصت را از دست نداده و همین حالا ثبت سفارش کنید.

مشخصات فنی کنسول ایکس باکس وان

۸ گیگابایت حافظه رم، یک ترابایت حافظه داخلی و پردازنده هشت هسته‌ای جگوار از دیگر مشخصات فنی کنسول  xbox one  است. با خرید  xbox one  با دو دسته همراه با کینکت شما از یک پکیج کامل با قیمت بسیار مناسب بهره‌مند می‌شوید. دو کنترلر وایرلس جذاب کنسول xbox one  با طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های ویژه که می‌توانید بازی‌ها را با سایرین به اشتراک بگذارید. گفتنی است که کنترلر  xbox one قابلیت اتصال به بلوتوث کنسول را هم داراست. شما می‌توانید کنترلرها را از طریق بلوتوث به کنسول متصل کنید. لذت اجرای بازی‌ها با استفاده از قابلیت‌های مهیج کنسول ایکس باکس وان اس تجربه بسیار خاطره انگیزی است.

خرید ایکس باکس وان اس

برای xbox one  با دو دسته با کینکت می‌توانید به بخش فروش محصولات تهران پی اس مراجعه کنید. همانطور که گفته شد بسته بندی کنسول ایکس باکس وان شامل کنسول، دو عدد کنترلر وایرلس و کینکت است. همچنین خدمات نصب بازی برای کنسول نیز شامل پکیج می‌شود. با نصب انواع بازی‌های متعدد دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست. در نتیجه با خرید xbox one  با دو دسته با کینکت با یک تیر چند نشان می‌زنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.