خرید xbox one دو دسته | قیمت ایکس باکس وان همراه با دو دسته ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2 کنترلر ایکس باکس وان

CPU

AMD Jaguar Eight Core

RAM

8GB DDR3

اتصال برق

آداپتوری

بلوتوث

دارد

درایو

Blu-ray

رنگ

مشکی

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

هارد دیسک

500 گیگابایت

کابل AC

دارد

کابل شارژ دسته

ندارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

نقد و بررسی خرید xbox one دو دسته | قیمت ایکس باکس وان همراه با دو دسته ریفر

آیا در هنگام بازی به این موضوع فکر کردید که استفاده از دو دسته بازی مزایای بهتری به همراه دارد؟ با خرید xbox one  دو دسته دیگر مجبور نیست به صورت تک نفره بازی کنید. علاوه بر آن حتی در هنگام تمام شدن شارژ دسته، نیازی به توقف بازی نیست. شما می‌توانید از کنترلر اضافی برای ادامه بازی استفاده کنید. یکی از بهترین مزایای خرید xbox one آن است که شما می‌توانید با خرید یک کنسول صاحب دو دسته بازی شوید. همچنین به همراه عرضه کنسول، ارائه خدمات نصب بازی هم برایتان امکان‌پذیر می‌شود. پس فرصت را از دست ندهید و اگر قصد خرید یک کنسول بی‌نظیر با کارایی فوق‌العاده هستید با مشاوران ما تماس بگیرید.

بررسی کنسول ایکس باکس وان

ایکس باکس وان از سال ۲۰۱۳ تا به امروز به عنوان یکی از برجسته‌ترین و شناخته شده‌ترین کنسول‌های بازی تبدیل شده است. اگرچه دی ۷ سال بعد شرکت مایکروسافت مدل‌های متنوعی از ایکس باکس وان را وارد بازار جهانی کرد. اما ایکس باکس وان همچنان از قابلیت‌ها و امکانات بسیار برجسته‌ای برخوردار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. دقیقاً دو سال بعد از معرفی ایکس باکس وان، ایکس باکس مدل الیت به بازار آمد. بنابراین ایک باکس وان فرصت چندانی برای ابراز وجود در بازار نداشت. با این تفاسیر همچنان مشخصات کنسول سبب شده تا خرید xbox one دو دسته ، یکی از صدرنشین‌های جدول باشد.

بازی‌های انحصاری

با کنسول xbox one  می‌توانید از تنوع بازی‌های متعدد برخوردار شوید. هرچند که انتخاب بازی تا حد بسیار زیادی بستگی به سلیقه گیمر دارد. اما در میان بازی‌های معروف ،می‌توان به بازی FIFA به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها اشاره کرد. بدون شک اغلب گیمرهای حرفه‌ای لذت اجرای بازی‌های فوتبالی را به صورت گروهی بیشتر ترجیح می‌دهند. بنابراین از خرید xbox one  دو دسته استقبال فراوانی می‌کنند.  دستگاه ایکس باکس وان برای اجرای بازی‌های پیچیده‌تری هم برنامه‌ریزی شده است. انواع بازی‌های استراتژیک، جنگی، شوتر، معمایی و بسیاری از بازی‌های محبوب جهان که بدون شک مورد علاقه تمامی گیمرها است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.