در سال 2013 GTA V وارد بازار شد و تا به الان کمپانی راک استار را از فروش این بازی به سود شگفت انگیزی رسانده است. فرنچایز GTA از نسخه سوم به این سمت رفته رفته جایگاه خود را در دنیای سرگرمی ویدیویی تثبیت کرد. حال با ورود کنسول‌های نسل نهم همه علاقمندان به این بازی جهان باز به دنبال جواب این سوال هستند که آیا بازی gta vi برای کنسول نسل نهم عرضه می‌گردد؟

گمانه زنی‌هایی که کی gta vi عرضه می گردد ؟

کمپانی موفق و مرموز Rockstar که در سال‌های گذشته مشغول ساخت Red Dead Redemption 2 بوده است هنوز به شکل مشخص و معتبر اطلاعاتی را از بازی gta vi در اختیار کاربران قرار نداده است. چندی پیش راک استار به علاقمندان خرید ps5 و خرید xbox series به عنوان کنسول‌های نسل نهمی گفته بود که این بازی در دوران ریاست جمهوری ترامپ روانه بازار نخواهد شد، این اظهار نظر باعث شده که کاربران گیج شوند، اگر منظور دوره اول بوده که باعث امیدواری است اما اگر منظور این باشد که ترامپ دوره دوم هم بر سر کار خواهد بود نا امیدی فراوانی را در بین گیمرها به وجود آورده است، چون تا چهار سال دیگر هم باید ترامپ را تحمل کنند و هم منتظر عرضه بازی gta vi باشند.

انتقادها نسبت به gta vi

بازی gta که به واسطه گستردگی، خشونت و انعطاف بالای گیمر در انتخاب‌ها روز به روز بر طرفدارانش افزوده می‌شود حتی مورد انتقاد جامعه شناسان و سیاست‌مداران نیز قرار گرفته است. یکی از بنیان گذاران شرکت راک استار آقای Dan Houser در جواب این انتقادها گفته است: «اتفاقات بازی کاملا طنز هستند و بعد از چند دقیقه از ذهن کاربر خارج خواهند شد.» این جواب به واقعیت نزدیک است اما در جنبه‌هایی از منظر روانشناختی می‌توان مثل هر بازی‌ ویدیویی دیگر ایراداتی نیز به آن گرفت. این که گیمر نوجوانی در دنیایی تبهکاری و خشن غرق می‌شود و خود نیز یکی از همان تبهکاران است که باید از راه کشتار به هدف خود برسد، می‌تواند آسیب‌های روانی و شخصیتی را به او وارد کند.

برای مشاهده قیمت ps5 و خرید ps5 روی هر کدام کلیک کنید.

گالری بازی gta vi برای کنسول نسل نهم عرضه میگردد؟

GTA Online در دستور کار

راک استار در این مدت تمام انرژی و تمرکز خود را بر بخش آنلاین بازی gta v گذاشته است و به شکل مداوم آپدیت‌های جدید را برای گسترده کردن gta online روانه بازار می‌کند و فعلا از همین راه و پرداخت‌های درون برنامه‌ای gta online به سودهای کلانی چنگ می‌زند. فراموش نشود که ساخت بازی‌های راک استار بین 7 تا 8  سال زمان می‌برد و فعلا نیز خبری حتی از شروع و نحوه ساخت بازی gta vi برای علاقمندان خرید xbox series و خرید ps5 نیست.

شایعات بازی GTA VI

در این بخش قصد داریم به شایعات در مورد بازی gta vi به عنوان گزینه خرید بازی ps5 بپردازیم تا شاید کاربران نتیجه گیری منحصر بفرد خود را از آن‌ها برداشت کنند:

. یکی از شایعات این است که سونی در حال گفتگو با راک استار است تا انحصار زمانی بازی gta vi را از آن خود کند. در این معامله عدد مضحک 750 میلیون دلار شایعه شده است که بعید خواهد بود سونی همچین مبلغی را به راک استار جهت انحصار یک ماهه بازی پرداخت کند، هر چند که اصل قضیه و خرید انحصار زمانی بازی gta vi احتمالا واقعیت دارد اما نه با این قیمت شایعه شده. یاد آور شوم بازی‌های GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas همگی ابتدا بر روی پلی استیشن منتشر شد و سپس برای دیگر کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه شد.

. مایکل پکتر تحلیل گر بازی‌های ویدیویی می‌گوید که این بازی تا سال 2024 منتشر نخواهد شد. البته از شنیده‌ها می‌توان برداشت کرد که این بازی احتمالا بین سال 2022 تا 2024 وارد بازار خواهد شد. این تاریخ تقریبا ده سال بعد از انتشار gta v خواهد بود که در سال 2013 وارد بازار شد.

برای مشاهده به روز ترین قیمت ایکس باکس سری و اقدام به خرید ایکس باکس سری می توانید روی هر کدام کلیک کنید.

. اتفاقات بازی gta vi به عنوان یکی از انتخاب‌های خرید بازی ps5 ، در یکی از شهرهای آمریکای لاتین که به احتمال زیاد ریو دوژانیرو برزیل خواهد بود، رخ می‌دهد. کارتل‌های مواد مخدر در این بازی نقش اساسی خواهند داشت و شخصیت‌های بازی دو پلیس و دو عضو باند قاچاق خواهند بود.

. شهرهای Liberty City و Vice City نیز خواهند بود.

. یکی از کاربران سایت Reddit گفته است که بازی بین واقع گرایانه و آرکید بودن متعادل خواهد بود و مثل Red dead redemption 2 واقع بینانه نیست.

. اتفاقات بازی در دهه 70 یا 80 میلادی رخ خواهد داد و موسیقی بازی نیز حال و هوای همین زمان را دارد.

. سایت Firden گفته است بازی در لیبرتی سیتی جریان دارد و چهار شخصیت در بازی حضور خواهند داشت.

. یکی از شخصیت‌ها زن می‌باشد.

. گیم پلی بازی gta vi در 10 ثانیه منتشر شده است که عده‌ای می‌گویند جعلی است.

گالری 2 بازی gta vi برای کنسول نسل نهم عرضه میگردد؟

در پایان

به نظر می‌رسد آقای دن هاوزر یکی از مغز متفکرهای راک استار قصد دارد این کمپانی بازی‌سازی را ترک کند که این موضوع می‌تواند بر روند ساخت بازی gta vi برای علاقمندان خرید ps5 و خرید xbox series تاثیر داشته باشد. به هر حال باید همچنان باید منتظر ماند و دید که چه زمانی کمپانی راک استار خبر معتبری را از بازی gta vi  منتشر خواهد کرد، به نظر می‌رسد همان تاریخ 2022 تا 2024 محتمل ترین تاریخ عرضه بازی خواهد بود.