تانگو گیم ورکز از مطرح‌ترین استودیوهای ساخت بازی است که این بار با جدیدترین ساخته‌اش یعنی GhostWire: Tokyo کارنامه کاری خودش را در صنعت بازی‌های ویدیویی تثبیت کرد. به جرات می‌توان گفت که این اثر از سایر ساخته‌های این استودیو متفاوت و منحصر به فرد است. به همین دلیل حتی بررسی بازی GhostWire: Tokyo بسیار مهیج و جذاب است، چه برسد به تجربه خود بازی که مخاطب را کاملاً مبهوت اتفاقات و شخصیت‌های داستانی می‌کند. یک بازی فوق‌العاده جذاب و درخشان که به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری برای پلتفرم ps4 شناخته شده است. اگر همچنان خرید ps4 را به تعویق انداخته‌اید، حتماً برای تماشا و اجرای بازی‌های جذاب این پلتفرم، تردیدها را کنار بگذارید و دست به کار شوید. علاقمندان بازی‌های هیجان انگیز خرید بازی ps4 از جمله تجربه بازی گوست وایر توکیو  را از دست ندهند.

مشخصات بازی

  • ژانر نقش آفرینی شخص اول
  • مناسب برای رده سنی بزرگسال
  • سازگار برای پلتفرم ps4
مشخصات بازی
مشخصات بازی

تمرکز گوست وایر توکیو بر ویژگی‌های داستانی

همانطور که از نام بازی پیداست، در بررسی بازی GhostWire: Tokyo می‌توان گفت که این محصول کاملاً بازگو کننده بخشی از فرهنگ ژاپن و شهر توکیو است. تمرکز اصلی داستان علاوه بر محتوای داستانی بر روی به تصویر کشیدن طلسم‌های گوناگون، اجنه، عناصر باستانی و موارد این چنینی نیز هست. همین ویژگی‌های داستانی سبب شده که این بازی به یکی از محبوب‌ترین و خاص ترین بازی‌های ps4 تبدیل شود. در نتیجه می‌توان این بازی را با وجود تمام فانتزی های بصری‌اش، به عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده و خوش ساخت  معرفی کرد که مخاطب را به وجد می‌آورد.

برای خرید بازی GhostWire: Tokyo و بازی های متنوع دیگر روی لینک کلیک نمایید.

ماجرای بازی

شخصیت اصلی داستان به نام آکیتو در یک تصادف رانندگی وحشتناک کشته می‌شود اما به واسطه یک روح مرموز زنده می‌شود. روحی که در بدن او می‌ماند باعث می‌شود که کنترل بدن آکیتو را بر عهده داشته باشد و بدین ترتیب هر خواسته‌ای که روح دارد از طریق بدن او انجام می شود. حتی او را به انجام کارهایی که نمی‌خواهد انجام دهد، مجبور می‌کند. به تدریج آکیتو با سایر روح‌های سرگردان مواجه می‌شود. به این روح‌های سرگردان بازی ویزیتور گفته می‌شود و هدفی جز به تسخیر انداختن انسان‌ها در روی زمین ندارند. محتوای بازی GhostWire: Tokyo بسیار جذاب و گیرا بوده و به هیچ عنوان خسته‌کننده نیست.

ماجرای بازی
ماجرای بازی

ادامه داستان بازی

در ادامه بررسی بازی GhostWire: Tokyo می‌بینیم که آکتیو برای حفظ توکیو باید با ویزیتورها یا همان روح‌های سرگردان بجنگد. بسیاری از کارشناسان ظاهر بازی را ساده و کلیشه‌ای تشخیص داده‌اند، اما در عین کلیشه بودن، بازی بسیار مهیج و خوش ساخت است. بازی دارای شروع و پایان بسیار مهیجی است، هر چند که در میان بازی ایراداتی هم بر آن وارد است اما در برابر جذابیت‌های آن، خیلی قابل توجه نیست.

ویژگی‌های بازی

از جمله ویژگی‌های بازی برای بررسی بازی GhostWire: Tokyo می‌توان به شخصیت پردازی‌های مؤثر و پرنفوذ، ایده جدید داستانی، جذابیت‌های بصری و همچنین قالب استاندارد بازی اشاره کرد. ژانر بازی در قالب اکشن اول شخص، نقش آفرینی بسیار با نفوذی در نظر بیننده دارد. علاوه بر آن اتفاقات و ماموریت‌های فرعی داستان، سبب بالا رفتن کیفیت محتوای داستانی شده است.