مقایسه کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم و ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم، یک قیاس منطقی است، چرا که بسیاری از گیمرها  تفاوتی برای این دو محصول قائل نمی‌شوند. زمانی که شما برای خرید ایکس باکس ۳۶۰  به فروشگاه مراجعه می‌کنید قاعدتاً با این سؤال فروشنده روبرو می‌شوید که ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم یا سوپر اسلیم؟ اینجاست که مطمئناً به یکباره با سیل عظیمی از اطلاعاتی که فروشنده در اختیارتان می‌گذارد، بیشتر سردرگم می‌شوید. اما اجازه دهید ما برایتان ماجرا را شفاف سازی کنیم که چه خریدی باید داشته باشید. در‌واقع بررسی انواع ایکس باکس این امکان را به شما می‌دهد تا از هجوم یک سری پرسش‌های ناگهانی رها شوید.

کدام یکی را بخریم؟ ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم یا سوپر اسلیم؟

آنچه که سبب افزایش استقبال از خرید xbox 360 می‌شود، بدون شک یک سری اصلاحات و تغییرات سخت افزاری و همچنین بازی‌های انحصاری کنسول است. پیش از آنکه به بررسی انواع ایکس باکس ۳۶۰ بپردازیم، بایستی بگوییم که هر یک از کنسول‌های ایکس باکس۳۶۰ اسلیم و سوپر اسلیم ویژگی‌های منحصر به خود را شامل می‌شوند. می‌توان این چنین بیان کرد که هر دو کنسول‌های خانگی از کیفیت قابل توجه سخت افزاری برخوردار بوده و تنها نوع اسلیم دارای وزن سبک‌تر و بدنه ظریف‌تری می‌باشد. با وجود این هر دو کنسول از پیکربندی استانداری برخوردار هستند و شما می‌توانید بنا بر سلیقه از طرح اسلیم و یا سوپر اسلیم بهره‌مند شوید. قابل ذکر است که نمایشگر تصویری هر دو کنسول  دارای وضوح و رزولوشن بالایی است.

برای مشاهده انواع کنسول های ایکس باکس 360 و مشاهده قیمت روی لینک کلیک کنید.

ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم

با توجه به فروش موفق ایکس باکس در آمریکا و سایر کشورهای جهان، مایکروسافت تولیدات خود را در عرصه صنعت بازی‌های ویدیویی گسترش داد. به طوریکه در حال حاضر با بررسی انواع ایکس باکس ۳۶۰ روبرو هستیم.  ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم از نظر حجم و ابعاد از طرح سوپر اسلیم بزرگ‌تر و حجیم‌تر است. بنابراین اگر قصد خرید ایکس باکس ۳۶۰ را دارید، از پیش جایگاه آن را مشخص کنید. این کنسول علاوه بر آنکه قابلیت‌های بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد، شما می‌توانید لوازم جانبی  قابل سفارش بسیاری را برای آن تهیه کنید.

ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم
ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم

لوازم جانبی قابل سفارش برای ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم و سوپر اسلیم

در صورت نیاز شما می‌توانید از لوازم جانبی مورد نیاز برای کنسول خود استفاده کنید و لذت بازی‌های مهیج را بیش از پیش تجربه کنید.

  •  کینکت
  •  فرمان بی‌سیم
  •  ریموت کنترل
  •  کیبورد مخصوص چت
  • شارژ و باتری دسته بی‌سیم
  •  دانگل وایرلس
  • دسته بازی اضافی

تغییرات کنسول ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم

تغییرات کنسول ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم
تغییرات کنسول ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم

در بررسی انواع ایکس باکس ۳۶۰ می‌توان به تغییراتی که در کنسول ایکس باکس سوپر اسلیم شده است، اشاره کرد. از جمله تغییرات این کنسول ظاهر باریک‌تر و سبک‌تر نسبت به طرح اصلی است. علاوه بر آن در این کنسول شاهد تغییر در تعداد پورت‌های USB نسبت به نسخه اصلی هستیم. این دستگاه کاملاً با سنسور کینکت ایکس باکس ۳۶۰ سازگاری داشته و  مانند سایر محصولات خانواده ایکس باکس از هارد ۵۰۰ گیگابایت بهره می‌برد. گفتنی است که به ایکس باکس ۳۶۰ مدل سوپر اسلیم، نیو اسلیم هم گفته می‌شود.