خرید بازی call of duty cold war برای ps5 | قیمت کال اف دیوتی cold war

(1 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

حجم بازی

133 GB

تاریخ عرضه

۲۱ آبان ۱۳۹۹

مالتی پلیر - آنلاین

دو نفره آفلاین – دو الی چهار نفر بخش زامبی – ۱۰ الی ۴۰ نفر بخش مولتی پلیر – بتل رویال

تعداد بازیکن

یک الی چهل نفر

سازنده

Treyarch و activision

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

نقد و بررسی خرید بازی call of duty cold war برای ps5 | قیمت کال اف دیوتی cold war

ندای وظیفه این بار با طعم جنگ سرد وارد می‌شود. استودیو اکتیویژن با همکاری دو استودیوی تری آرک و راون نسخه call of duty cold war را روانه بازار کرد تا همچنان با روح و روان علاقمندان به این فرنچایز محبوب بازی کند. بعد از خرید ps5 بدون معطلی این بازی اعتیاد آور را بین گزینه‌های خرید بازی ps5 خود قرار دهید و خود را در دنیای جذاب و پر از اتفاقات هیجان انگیز آن غرق کنید.

خرید بازی call of duty cold war و بخش های مختلف آن

بخش چند نفره

یکی از دلایل خرید بازی call of duty cold war برای ps5 بخش محبوب مالتی پلیر آن است. در این بخش و در مودها و مپ‌های متنوع، در قالب دو گروه ماموریت خود را انجام می‌دهید. در این بخش امکان آن را دارید که در خیل سلاح‌های متنوع اسلحه محبوب خود را شخصی سازی کرده و ارتقا دهید و از رقابت با دوستان خود لذت ببرید.

بخش زامبی

در این بخش شاهد تغییرات بزرگی نسبت به نسخه‌های قبل نیستیم اما همچنان قلع و قمع کردن لشکر زامبی‌ها با کمک دوستان خود آنقدر جذاب است که تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بخش تا 4 نفر می‌توانید بازی کنید و به مانند بخش مالتی پلیر یا چند نفره نیاز به اشتراک پلاس دارید.

داستان بازی کال اف دیوتی کلد وار

در دهه 80 میلادی و در بحبوحه جنگ سرد میان ایالات متحده آمریکا و شوروی سابق، جاسوسی خبره از CIA به نام راسل ادلر رهبر گروهی است که ماموریت دارند شخصی مرموز به نام Preseus را با جستجو در مکان‌هایی مثل برلین شرقی، ویتنام، ترکیه و مقر KGB در شوروی پیدا کنند. مژده این که شخصیت‌های خاطره انگیزی مثل فرانک وودز، الکس میسون و جیسون هادسون را در کنار خود در این ماموریت دارید و داستان بازی ادامه داستان بازی call of duty black ops می‌باشد.

در بخش داستانی بازی call of duty cold war فقط شاهد استفاده از سلاح و کشتار نیستیم و مراحل مخفی کاری نیز در نظر گرفته شده تا سرنخ‌های لازم را بدست آورید. امکان شخصی سازی شخصیت اصلی، امکان انتخاب دیالوگ، و چند پایان مختلف از دیگر جذابیت‌های این بخش است.

در پایان به این نکته اشاره کنم که به واسطه ویژگی Croos-gen کاربرانی که قصد خرید ps4 به عنوان نسل هشتم کنسول‌ها را دارند می‌توانند بازی call of duty cold war را به صورت چند نفره با کاربران نسل نهمی نیز تجربه کنند.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. ariakhosravi1385

    سلام.من یکجایی شنیدم که بخش کمپین(داستانی) بازی در ایران قفل است همچین چیزی است؟ یا می توان بازی کرد

    • آریامنش

      سلام.
      باز هستش ولی باید بازی رو آپدیت کنید.