خرید بازی call of duty vanguard برای ps4 | خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

سازنده

Activision Inc.

تاریخ عرضه

November 5, 2021

نقد و بررسی خرید بازی call of duty vanguard برای ps4 | خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps4

شرکت اکتیویژن با پخش اولین تریلر، خبر از رونمایی بازی  call of duty vanguard داده است. این تریلر که مدت زمان حدوداً ۱۰۰ ثانیه را شامل می‌شود، بعضی از وقایع جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد. از جمله عناصر جذابی که می‌توان در این تیزر تماشا کرد، نمایش حوالی کشور روسیه، ساحلی پر از هواپیماهای تکه‌تکه شده و همچنین جنگل‌های کشور آلمان است. علاقمندانی که تمایل به ژانر داستانی و ماجراجویانه دارند می‌توانند منتظر اخبارهای جدیدتری از خرید بازی call of duty vanguard برای ps4 و یا سایر پلتفرم‌ها باشند.ناگفته نماند که برخی از تفسیرگرایان بازی بر این باورند که چهار حوزه جنگی مانند اروپای شرقی، اروپای غربی، شمال آفریقا و اقیانوس آرام مرتبط با رخدادهای جنگ جهانی دوم را در این بازی خواهیم دید. علاقمندان برای خرید بازی ps4 و خدمات نصب بازی می‌توانند به سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه کرده و از خدمات فروش و پشتیبانی این مجموعه بهره‌مند شوند.

معرفی بازی call of duty vanguard

پس از گذشت فروش موفقیت آمیز سری بازی‌های پر طرفدار و جذاب Call of Duty، انتشار جدیدترین نسخه این بازی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. ژانر این بازی که اکشن و دارای سبک روایت‌گرایانه مرتبط با جنگ جهانی است ،با نسخه جدید call of duty vanguard آماده عرضه و رونمایی است. در جدیدترین ورژن این بازی، کاربر می‌تواند اوج هیجان را در حالت‌های مختلف فضای بازی به خوبی لمس و تجربه کند. شبیه سازی های نزدیک به فضای واقع‌گرایانه که در کمترین بازی می‌توانید شاهد آن باشید، در بازی  call of duty vanguard به عنوان یکی از شاخص‌ترین ویژگی بیان شده است. خرید بازی call of duty vanguard برای ps4  و همچنین برای ps5 به زودی آماده عرضه از سوی یکی از بهترین استودیوهای بازی است.

ویژگی‌های خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps4

گرافیک خیره کننده، فضای شبیه سازی شده به واقعیت، شخصیت‌های مبارزه‌گر و فضای پر از تلاطم بازی تمام آن چیزی است که باعث افزایش سطح هیجان گیمر در طول بازی می‌شود. علاوه بر آن بازی دربرگیرنده مدها و قسمت‌های جالب و جذابی است که حالت‌های داستانی سبب ایجاد تجربه‌های جدیدی برای گیمر می‌شود. پس از خرید ps4 برای خرید این بازی منتظر تازه ترین اخبار از مجموعه تهران پی اس باشید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.