خرید بازی call of duty vanguard برای ps5 | خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 تیر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

November 5, 2021

سازنده

Activision Inc.

نقد و بررسی خرید بازی call of duty vanguard برای ps5 | خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps5

گیمرهای حرفه‌ای به خوبی با سری بازی‌های جذاب و پرطرفدار call of duty آشنا هستند. این بازی موفق هر ساله با یک نسخه جدید آماده عرضه در بازار می‌شود و اینبار قرار بر این است که تازه‌ترین ورژن این بازی یعنی call of duty vanguard برای ps5 در دسترس کاربران قرار گیرد. اگر چنانچه طرفدار بازی‌های مهیج مرتبط با وقایع جنگ جهانی دوم هستید، خرید بازی call of duty vanguard برای ps5 را ازدست ندهید. این بازی پر از جاذبه های تاریخی و با فضاهای جنگی است. ناگفته نماند که این بازی از سوی استودیو معتبر Sledgehammer Games تولید و ساخته شده است.

بخش داستانی بازی  call of duty vanguard

بخش داستانی و روات‌گرایانه بازی به تفسیر چهار جبهه متفاوت پرداخته است. شخصیت‌های داستانی بازیکنانی ماجراجو و مبارز هستند که در جریان وقایع جنگ جهانی دوم حضور دارند. هر یک از شخصیت‌ها برای مبارزه مهارت خاصی را دارا هستند، به طوریکه کاربر در هر لحظه از بازی با رویدادهای جدیدی مواجه می‌شود. با خرید بازی call of duty vanguard برای ps5 شما می‌توانید یک تجربه به یادماندنی از گرافیک مدرن و شبیه سازی‌های نزدیک به واقع‌گرایانه داشته باشید.

شخصیت‌های اصلی داستان

شخصیت‌ها شامل لوکاس ریگز، آرتور کینگزلی، وید جکسون و پولینا می‌شود. سربازهای اصلی هر یک به تنهایی متعلق به یک کشور می‌باشند. برای نمونه لوکاس ریگز متعلق به استرالیا، وید جکسون متعلق به ایالات متحده، پولینا متعلق به شوروی و همچنین آرتور کینگزلی متعلق به کشور انگلستان است. در بازی call of duty vanguard نبردهایی را در بخش‌های مختلف جهان نشان می‌دهد. علاقمندان برای خرید بازی ps5 و همچنین بهره‌مندی از خدمات نصب بازی‌های متعدد با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌توانند با بخش پشتیبانی سایت تهران پی اس تماس حاصل فرمایند.

بخش تک نفره و بخش چند نفره بازی

با معرفی شخصیت‌های اصلی داستان می‌توان یک نگاه کلی از مبارزان ملیت‌های گوناگون برداشت کرد. سربازانی که در تلاش برای حل وقایع بحرانی شرایط جنگی هستند. بخش چند نفره بازی دارای ۲۰ نقشه متفاوت است. خرید بازی call of duty vanguard برای ps5 با وجود قابلیت‌ها و امکانات ویژه، ایجاد صدای سه بعدی، گرافیک قوی، تصویرسازی‌های بی‌نظیر باعث افزایش حس هیجان و تلاطم‌های بازی در کاربران می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.