خرید بازی Dishonored | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Dishonored 2

سبک بازی

اول شخص اکشن

سازنده

Bethesda

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Dishonored | PS4

یکی دیگر از بازی های ویدیویی که توانسته است این روزها جایگاه ویژه ای را بین گیمرها برای خود باز کند بازی Dishonored 2 می باشد. این بازی با الهام از بازی اول شخص و مخفی کاری اولد اسکول طراحی و ساخته شده است.
بازی Dishonored 2 توسط کمپانی arkane طراحی و ساخته شده است و در این بازی سعی شده است که یک بازی عمیق، سرگرم کننده، اکشن، حل معماهای مختلف و اکتشافات جالب، چالش برانگیز با سبک مخفی کاری و گشت و گذار به سبک استیم پانک را برای گیمرها به ارمغان آورد.
بازی متعلق به سال 2016 میلادی بوده و توسط bethesda softworks منتشر گشته است. این بازی بر روی پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل اجرا می باشد.
خوب است گیمرهای عزیز بدانند که بازی در حالت تک نفره ی این بازی بسیار جذاب و دلچسب بوده و حین بازی تمایل گیمر برای تکرار بازی Dishonored 2 وجود دارد.

Dishonored-2

داستان بازی dishonored 2

جالب است بدانید که داستان بازی dishonored 2 همانند نسخه¬ی قبلی آن دارای زیبایی ها و شگفتی های بسیاری بوده و روند داستان به شکل اسرارآمیز و و هیجان انگیز همچنان قدرتمند ادامه دارد.
داستان بازی مربوط به دوران سال 1666 میلادی و مربوط به شهرهای لندن و ادینبرو بوده و حال و هوای تاریخی آن زمان را دارد.
در این دوره که آخرین سال شیوع بیماری طاعون است، آتش سوزی بسیار مهیبی در لندن روی می دهد و همین امر موجب به پایان رسیدن این بیماری سخت می گردد.
البته بهتر است بدانید که بخش اصلی داستان در شهر ساحلی کارناکا اتفاق می افتد و کاراکتر کاروو اتانو به همراه امیلی کالدوین در آن ایفای نقش می کنند.

بازی dishonored 2

طراحی کاراکترهای موجود در این بازی برگرفته از کتاب ها و ماجرای مربوط به دزدان دریایی همچون کتاب captain blood بوده و بازیگران معروفی نیز صداگذاری بر روی این مجموعه را بر عهده داشته اند که همگی این موارد دست به دست هم داده تا این بازی بسیار دلچسب و گیرا باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.