خرید بازی Ghost recon break poin | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 27 خرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Ghost recon break poin

سبک بازی

شوتر اول شخص

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره (نیاز به اینترنت دارد ) چند نفره (نیازه به ps plus دارد)

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Ghost recon break poin | PS4

بازی به سبک تیراندازی تاکتیکی با نام تام کلسی گوست ریکان یک بازی ویدیویی مهیج و زیباست که توسط یوبی سافت برای پلتفرم هایی چون پلی استیشن 4، مایکروسافت ویندوز، اکس باکس وان طراحی و ساخته شده است.
بازی ghost recon break poin محصول سال 2019 می باشد که برنامه نویسی آن را کمپانی یوبی سافت پاریس بر عهده داشته است. این بازی را می توان در دو حالت تک نفره یا چندنفره اجرا نمود.

از قابلیت های خاص این بازی نیز می توان به این مورد اشاره کرد که در هر زمان و هر کجای بازی شخص دیگری به عنوان بازیکن می تواند به شما ملحق شود و با هم این بازی را ادامه دهید.

ghost-recon-breakpoint

داستان بازی Ghost recon break poin

وقایع داستان بازی Ghost recon break poin در سرزمینی پهناور و بزرگ کوهستانی و یخبندان در مجمع الجزایری در جنوب اقیانوس آرام به نام آئورا اتفاق می افتد. در مرکز تحقیقاتی که در این جزیره وجود دارد اتفاقات عجیب و غریبی در حال وقوع است.
جیس اسکل که در اصل مؤسس کمپانی مزبور است گم می شود و گیمر موظف است تا طی تحقیقاتی او را بیابد. حین بازی هلی کوپتر شما در این جزایر سقوط می کند و شما با گروه نظامی به نام گرگ ها که بسیار خطرناک نیز می باشند روبه رو می شوید در این جزیزه شما بایستی برای خود دوستانی را پیدا کنید تا به کمک آن ها بتوانید این گروه را شکست داده و این جزیره ی مرموز و بزرگ را به وسیله ی امکاناتی همچون انواع وسایل نقلیه¬ی موتوری دریایی و هوایی کشف نمایید.

Ghost-Recon-Breakpoint-

نبرد و پیکار در این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و شما با صحنه های متنوع و عجیب و غریبی مواجه می شوید. اما بهتر است برای خود و دوستانتان کمپ های سربازی احداث نموده و انبار خود را پر از اسلحه نمایید تا در مواقع لزوم به راحتی از آن ها بهره بگیرید.
در بازی ghost recon break poin بهتر است که از افراد زخمی گروه خود و دوستانتان بخوبی پرستاری کرده و برای بهبودی آن ها تلاش نمایید تا بتوانید به راحتی این بازی را با موفقیت به سرانجام برسانید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.