خرید بازی Jumanji برای ps4 | خرید بازی جومانجی برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تاریخ عرضه

2019

سبک بازی

اکشن, اکشن ماجراجویی, شوتر سوم شخص, ماجراجویی

مناسب

Playstation 4, PlayStation 5

سازنده

Funsolve LTD

نقد و بررسی خرید بازی Jumanji برای ps4 | خرید بازی جومانجی برای ps4

ژانر بازی  Jumanji اکشن و ماجراجویی است. اگر به دنبال یک بازی مناسب و مهیج برای کودکان خود هستید ما به شما خرید بازی Jumanji برای ps4 پیشنهاد می‌کنیم. این بازی برای پلی استیشن ۴ سازگار است. برای استفاده از بازی‌های متنوع و خرید ps4 می‌توانید با سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایید و از خدمات این سایت بهره‌مند شوید. این بازی برای گروه‌های سنی ۷ سال به بالا تولید و عرضه شده و از نظر جلوه‌های بصری، ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی برای کودکان دارا می‌باشد.

ویژگی‌های بازی Jumanji برای ps4

از جمله ویژگی‌های خرید بازی Jumanji برای ps4 آن است که شما می‌توانید این بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره اجرا کنید. بدین ترتیب بازیکنان با پشت سر گذاشتن اتفاقات هیجان انگیز و چالش های مختلف بایستی راز نجات جومانجی را پیدا کنند. بازی به صورت چند نفره جذاب‌تر و مهیج تر خواهد بود. در حالت چند نفره، بازی برای چهار نفر به طور همزمان قابل اجرا است.

داستان بازی جومانجی

در این بازی، بازیکنان باید با مواجهه با چالش‌های گوناگون و همچنین کشف جواهرات، به راز جومانجی پی ببرند. در رویدادهای بازی Jumanji  دشمنان گوناگونی سر راه بازیکن ها قرار می‌گیرد که بایستی آن‌ها را از سر راه بردارند تا به هدف اصلی برسند. تمام مراحل بازی پر از معماها و یا تله‌هایی است که هوش بازیکن را به چالش می‌کشد. با خرید بازی Jumanji برای ps4 نه تنها می‌توان لحظات نشاط آوری را برای کودک به وجود آورد، بلکه برای ذهن کودک و نوجوان بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز نیز خواهد بود. محتوای داستان به گونه‌ای است که خلاقیت ذهنی گروه‌های سنی نوجوان را به چالش می‌کشاند و علاوه بر آن حس خلاقیت فکری را در آن‌ها پرورش می‌دهد.

شخصیت‌های داستانی بازی  Jumanji

از جمله چهار شخصیت‌ اصلی داستان بازی Jumanji  می‌توان به کاراکترهای زیر اشاره کرد؛

  • دکتر بریستول
  • روبی
  • ماوس
  • پروفسور اوبرون
هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.