خرید بازی Just cause 4 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Just Cause 4

سبک بازی

اکشن , open world

سازنده

Avalanche Studios

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Just cause 4 | PS4

بازی Just Cause 4 یک بازی اکشن و ماجراجویی 2018 است که توسط Avalanche Studios ساخته شده و توسط Square Enix منتشر شده است. این چهارمین بازی در سری بازی های Just Cause و دنباله بازی Just Cause 3 2015 است. Just Cause 4 در 4 دسامبر 2018 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 (PS4) و ایکس باکس وان (Xbox 1) منتشر شد.

fhcd just cause 4

داستان بازی Just Cause 4

بازی Just Cause 4 یک گیم ماجراجویی با بازی از منظر شخص ثالث است. این بازیکن نقش پیشکسوت سریال ریکو رودریگز را بر عهده دارد. این بازی در Solis برگزار می شود، یک دنیای بزرگ که از بیوم های مختلفی از جمله کوه های برفی و بیابان ها تشکیل شده است. ریکو می تواند در دنیای بازی با استفاده از قلاب و قلاب چنگال خود که قابلیت های آن گسترش یافته است شامل توانایی اتصال بالن های هوای گرم و تقویت کننده های موشک روی اشیاء، حرکت کند. سیستم باد و ذره ای جدیدی نیز در این بازی معرفی شده است که با ارائه بال های بخصوصی بر پیمایش ریکو تأثیر می گذارد. این بازی همچنین دارای سیستم آب و هوا و خطرات محیطی مانند گرد و باد و رعد و برق است.

بازی just cause 4

 

این بازی دارای طیف گسترده ای از وسایل نقلیه و سلاح گرم از جمله موارد عجیب و غریب تر مانند Wind Gun و Lightning Gun است. هر سلاح همچنین دارای حالت شلیک متناوب است.

بازی ps4 just cause 4

بازیکنان می توانند در هر زمان از بازی خواستار کاهش عرضه شوند. در حین جنگ، بازیکن ممکن است توسط متحدانانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند، یاری شود. این بازی شامل یک سیستم خط مقدم است که در آن نیروهای شورشی در مرزهای سرزمین های خود علیه ارتش سیاه می جنگند. ریکو می تواند در هر زمان در این نبردها شرکت نماید و در حالت کلی هیجانی بی نظیر برای بازیکن فراهم کند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.