خرید بازی Lego Marvel Avengers | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Marvel Avengers

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego Marvel Avengers | XBOX ONE

بازی Lego Marvel Avengers یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی Lego themed است که توسط Traveller’s Tales ساخته شده و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا، نینتندو 3DS ، Wii U ، Xbox One ، Xbox 360، Macintosh و Microsoft Windows منتشر شده است.

lego marvel

در این بازی Lego Marvels Avengers شخصیت هایی از دنیای سینمایی مارول و همچنین شخصیت های کتاب های کمیک وجود دارد. شخصیت ها عبارتند ازIron Man ، Captain America، Hulk، Black Widow، Hawkeye، Scarlet Witch، Quicksilver، Thor، Ultron، Loki، Soldier Winter، Falcon، Vision and War Machine و برخی شخصیت های کمتر شناخته شده مانند Devil Dinosaur و Fin Fang Foom. این شخصیت های تیم، انتقامجویان و بسیاری دیگر را در بر می گیرند. بازی Lego Marvel Avengers در تاریخ 26 ژانویه 2016 منتشر شد.

Black-Panther lego marvel

داستان بازی Lego Marvel Avengers

گیم پلی بازی Lego Marvel Avengers شبیه به سری بازی های ویدیویی Lego’s long-running است، با تمرکز بر حل معماهایی که در کنار هم قرار گرفته اند. بازیکنان معمولاً باید پازل هایی را که در محیط بازی پخش شده است، حل کنند. درست مثل این که بدانند چگونه یک کامیون خاص را که مانع پیشرفت آنهاست، حرکت دهند؛ مانند همیشه، بازی دارای نمایش های منحصر به فرد خود است، به عنوان مثال با بهره گیری از کتابخانه شخصیت بزرگ خود، در مناطقی برای ادامه کار نیاز به دو شخصیت خاص برای تیم سازی در آن به وجود می آید. نبردهای رئیس نیز به صورت معمایی شکل می گیرند که اغلب به زمانبندی دقیق نیاز دارند. LEGO_Marvels_Avengers ps4

در حالی که اکشن و نبرد به طور آزادانه در طول بازی پخش می شود، طبق روال سایر بازی های لگو، بازی Lego marvels Avengers نیز بسیار دوستدار کودک نگه داشته می شود و در آن خبری از مرگ و جنایت که می تواند روحیه کودکان را تحت تاثیر قرار دهد، نیست.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.