خرید بازی Lego Super Heroes 2 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 26 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Super Heroes 2

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Lego Super Heroes 2 | PS4

این بازی Lego Super Heroes 2 شخصیت هایی از دوره های زمانی مختلف و واقعیت های مختلف را نسبت به Marvel Universe به نمایش می گذارد، که شاملSpider Gwen ، نسخه کابوی Captain America ، همتای قرون وسطایی هالک و بسیاری دیگر است. علاوه بر این، در این بازی تغییرات مختلفی از شخصیت های متفرقه وجود دارد، مانند Iron Duck (که صرفاً هوارد اردک است که زره مرد آهنی را پوشیده است) و کارنو (تلفیقی از سمبلیک Venom و نماد Carnage که منحصر به فرد بازی است.)

LEGO-Marvel-Super-Heroes

 

در حالی که برخی از شخصیت ها فقط بر اساس کتاب های طنز ساخته شده اند، برخی دیگر تصاویر تصویری خود را از جهان سینمایی مارول گرفته اند، مانندGuardians of the Galaxy ، Doctor Strange و Ant-Man. با استفاده از امکان دستکاری زمان، بازیکنان می توانند ظاهر و توانایی های شخصیت های خاص را تغییر دهند. به عنوان مثال، آنها می توانند Baby Groot (از نگهبانان کهکشان جلد 2) را بگیرند و زمان را به سمت جلو حرکت دهند تا او به نسخه بزرگسال خود تبدیل شود و در این بازی Spider-Man می تواند با همتایان خود Noir و 2099 counterparts راه برود.

بازی super heroes 2

طرح بازی Lego Super Heroes 2

در بازی Lego Super Heroes 2 نگهبانان کهکشان در دفاع از ژاندار از حمله کانگ فاتح که دارای کریستال زمانی است، کمک می کنند. کشتی کانگ، Damocles، دستگاه هایی را راه اندازی می کند که باعث ناپدید شدن بخشی از ژاندار می شود. در همین حال، در عمارت انتقام جویان، نیک فیوری ماموریت های مختلفی را به عنوان انتقامجویان معرفی می کند: کاپیتان آمریکا، او-هالک و ثور با حضور در سیبری مبارزه می کنند. مرد آهنین و کاپیتان مارول آتما را در پایگاه زیر آب خود شکست می دهند. مرد عنکبوتی، خانم مارول و ببر سفید نبرد چندین سرپرست فرار در پل بروکلین می گریزند.

LEGO_Marvel_Super_Heroes

نگهبانان درست قبل از كنگ می رسند، كه از وسایل خود برای سرقت منهتن با قهرمانان درون آن استفاده کنند و آن را بخشی از عرصه نبرد خود به نام Chronopolis می سازند كه متشكل از محلی های مختلفی است كه وی از طریق زمان و مکان با ارگ خود در مرکز آن سرقت كرده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.