خرید بازی Lego worlds | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 مرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Worlds

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego worlds | XBOX ONE

بازی Lego Worlds یک بازی sandbox با مضامین Lego است که توسط Traveller’s Tales ساخته شده و توسط برادران وارنر Interactive Entertainment منتشر شده است. بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا در یک دنیای سه بعدی تولید شده، سازه هایی بسازند. نسخه بتا این بازی در تاریخ 1 ژوئن 2015 در Steam Early Access منتشر شد. در 7 مارس 2017 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه ای برای Nintendo Switch در 5 سپتامبر 2017 در آمریکای شمالی و 8 سپتامبر 2017 در اروپا منتشر شد.

Lego-Worlds

داستان بازی Lego Worlds

بازی Lego Worlds یک بازی ویدیویی با ماسه بازی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا جهانی بسازند که از آجرهای لگو ساخته شده است. بازیکن به دلیل جمع آوری اشیاء پراکنده شده در نقشه با گل میخ»، یک ارز درون بازی، پاداش می گیرد. بازیکنان می توانند با استفاده از ساختارهای از پیش تعریف شده لگو یا با استفاده از ابزار ویرایشگر آجر توسط آجر، دنیای خود را ایجاد کنند. ظاهر و لباس بازیکنان در بازی قابل تنظیم است. زمین و محیط از طریق ابزارهای محوطه سازی قابل تغییر هستند. انواع مختلفی از وسایل نقلیه

lego_worlds

مانند هلیکوپتر و موجودات در این بازی به نمایش در آمده است. یک گزینه چند نفره و ویژگی های اشتراک گذاری جهانی از طریق به روزرسانی های بعدی به بازی اضافه شده است.

این بازی به طور رسمی در تاریخ 1 ژوئن 2015 با انتشار همزمان دسترسی زودهنگام در Steam اعلام شد تا به انجمن بازیگران امکان بازخورد برای پیشرفت های مداوم و ادغام محتوای اضافی با گذشت زمان را بدهد. بازی از دسترسی زودهنگام خارج شد و برادران وارنر بازی را برای پلی استیشن 4 و Xbox One در 8 مارس 2017 منتشر کرد. نسخه Nintendo Switch در سپتامبر 2017 منتشر شد.

بازی ps4 lego worlds

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.