خرید بازی PES 2020 | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 31 تیر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

eFootball PES 2020

سبک بازی

ورزشی

تعداد بازیکن

1-22 نفر

آنلاین

2 الی 4 نفر آفلاین، 2 الی 22 نفر آنلاین

سازنده

KONAMI

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی PES 2020 | XBOX ONE

بازی PES 20 ایکس باکس وان

pes 2020

این بازی که به اختصار PES 20 نامیده می شود، از بازیهای ویدئویی است که توسط کمپانی کونامی در پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، اندروید و آی او اس منتشر شده است. این بازی نوزدهمین نسخه رسمی از فوتبال تکاملی حرفه‌ای است. بر روی کاور نسخه معمولی بازی PES 20 ایکس باکس وان عکس لیونل مسی از بارسلونا، میرالم پیانیچ از یوونتوس، سرژ گنابری از بایرن مونیخ و اسکات مک‌تامینی از منچستر یونایتد قرار دارد و روی کاور نسخه افسانه‌ای بازی عکس رونالدینیو بازیکن اسبق بارسلونا دیده می شود.

باشگاه های Barcelona ، Manchester United، Bayern Munich، Juventus و Arsenal با کونامی همکاری کرده اند و بازیکنان تیم ها، گیت ها و ورزشگاه ها با گرافیکی بالاتر و طبیعی تر بازسازی شده است. بازیکنان به صورت بالاتر و طبیعی تر بازسازی شده است. بازیکنان به صورت ۳ بعدی اسکن شده اند تا جزئیات و گرافیک بسیار بالایی در بازی ارائه شود.

pes 20 maradona

بازی PES 20 ایکس باکس وان درست مانند بازی فیفا ، از محبوب ترین بازی های ورزشی است که هر سال نسخه ای جدیدتر آن توسط شرکت Konami Digital Entertainment به بازار عرضه می شود. در این نسخه ، گرافیک و کیفیت فیزیکی بازی ایکس باکس وان بهبود یافته و بازیکنان، محیط و آب و هوای بازی به واقعیت نزدیک تر شده است. ویژگی های جذاب جدیدی در این نسخه ارائه شده است که از آن جمله می توان به مهارت های جدید دریبل در حال حرکت، سیستم نقل و انتقالات طبیعی تر و … اشاره کرد. مهارت جدیدی به نام Through Ball نیز به بازی اضافه شده که بازیکنان را قادر می سازد با دقت بسیار بالاتری با توپ کار کنند. همچنین اضافه کردن مهارت جذاب Long Shot به بازی موجب شده شده است که دقت بازیکنان در شوت های از راه دور را ارتقا یافته و هیجان بازی را بسیار بالا برده است.pes 2020 mesi

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.