خرید بازی Planet Coaster برای ps5 | قیمت بازی Planet Coaster برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Planet Coaster

سازنده

Aspyr, Frontier Developments plc

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سبک بازی

استراتژی

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Planet Coaster برای ps5 | قیمت بازی Planet Coaster برای پلی استیشن5

اگر طرفدار بازی‌های استراتژی تک نفره هستید، خرید بازی Planet Coaster برای ps5 بهترین انتخاب برای شماست. سازنده و ناشر بازی Frontier Developments plc, Aspyr می‌باشد. بازی Planet Coaster به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ شناخته شده است.اجرای بازی Planet Coaster مناسب برای تمامی گروه‌های سنی می‌باشد. این بازی علاوه بر پلتفرم ps5، برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ سازگار است.

بررسی خرید بازی Planet Coaster برای ps5

بازی Planet Coaster اثری در قالب  یک بازی شبیه سازی و مدیریت ساخت پارک محسوب می‌شود. در این بازی تکنیک‌های بازی سازی استفاده شده است. کاربر در این بازی بایستی فضای یک پارک را در ذهن خود ترسیم و آن را در بازی به وجود آورده و بسازد. از جمله ویژگی‌های بازی آن است که هیچ محدودیتی در ساخت پارک وجود ندارد. خرید بازی Planet Coaster برای ps5 باعث برانگیخته شدن خلاقیت کاربر می‌شود. شما می‌توانید فضای پارک و شهربازی که در ذهن خود تداعی می‌کنید، در قالب بازی به واقعیت تبدیل کنید.

جزئیات بازی

خرید بازی ps5 ویژگی‌های قابل توجهی را نظیر سطح بالای گرافیک تصویری، شبیه سازی‌های بصری و جذابیت‌های تصویری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن با خرید ps5 می‌توانید از قابلیت‌های ویژه این کنسول برای اجرای انواع بازی‌های به روز و متنوع بهره‌مند شوید. در بازی Planet Coaster شما امکان مدیریت پارک، توجه به خواسته‌های مردم، زیباسازی فضای پارک و مواردی از این قبیل را بر عهده خواهید داشت که تماماً بستگی به نوع سلیقه شما دارد.

ویژگی‌های بازی

جلوه‌های بصری، فضای شبیه سازی شده و به کارگیری خلاقیت گیمر در نوع اجرای بازی از جمله ویژگی‌های خرید بازی Planet Coaster  محسوب می‌شود. بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هریک از بخش‌ها، کاربر را به چالش‌های جذاب بازی می‌برد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.