خرید بازی Rainbow six | xbox one

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Rainbow six

سبک بازی

شوتر اول شخص

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره آنلاین تا 8 نفره

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Rainbow six | xbox one

بازی Rainbow six یک بازی ویدئویی با سبک تاکتیکی برای اولین بار در سری بازی های Rainbow Six است. این بازی توسط Red Storm Entertainment در سال 1998 برای کامپیوترهای شخصی تهیه و منتشر شد و سپس بهMac OS ، Nintendo 64، PlayStation، Dreamcast و Game Boy Color منتقل شد. بسته توسعه یافته بازی، Tom Clancy’s Rainbow Six Mission Pack: Eagle Watch ، در تاریخ 31 ژانویه 1999 منتشر شد. در تاریخ 29 اکتبر 2018، سونی فاش کرد نسخه PAL بازی یکی از 20 بازی پیش بارگذاری شده در پلی استیشن کلاسیک است.

rainbow six game

داستان بازی Rainbow six

بازی rainbow six یک تیرانداز تاکتیکی است، که بیشتر بر مخفی کاری و تاکتیکها تمرکز دارد تا به قدرت واضح و به بررسی کشنده بودن یک گلوله واحد می پردازد. برای واقع گرایانه تر کردن بازی، همه شخصیت های درون بازی، تروریست ها، گروگان ها و عاملان رنگین کمان، فقط در کسری از ثانیه با تنها یک یا دو گلوله می توانند زخمی و یا کشته شوند. ابزارهایی مانند زره های ضخیم، تفنگ های اتوماتیک و نارنجک ها قبل از اینگه بازیکن به بازی خود عادت کند، ارزش کمی دارند.
قبل از هر مأموریت یک مرحله برنامه ریزی است، که در طی آن بازیکن به جلسه توجیهی داده می شود، و سپس

بازی rainbow six

عملگرانی را انتخاب می کند که در این مأموریت، سلاح ها، تجهیزات و لباس فرم / استتار آنها درگیر شوند. در طی این مرحله، بازیکن از قبل سفارشات و ایستگاه هایی راه اندازی می کند.در بازی rainbow six در مرحله برنامه ریزی، عناصری از قبیل مسیری که جوخه های تحت کنترل در طی مأموریت دنبال می کنند، و همچنین جایی که آنها دستگاه هایی مانند فلاش باند یا ابزارآلات شکستن درب را مستقر می کنند، تعیین می شود.
در بازی rainbow six مأموریت های موفقیت آمیز اغلب فقط چند دقیقه به طول می انجامند، اما ممکن است نیاز به ده ها تکرار و تغییر برنامه ریزی داشته باشد (و بسیاری دیگر برای مبتدیان). در حین بازی، بازیکن فقط یک عضو تیم را کنترل می کند و می تواند آمار مربوط به آن عضو و کلیه واحدها را در صفحه نمایش هدست مشاهده کند. تیم هایی که تحت کنترل بازیکن نیستند از دستوراتی که در مرحله برنامه ریزی به آنها داده شده پیروی می کنند. بازیکن می تواند کنترل هر عملیاتی زنده را به خواست خود انجام دهد و آنها را به رهبر تبدیل نماید.

بازی ps4 Rainbow six

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.