خرید بازی Rayman legends | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Rayman legends

سبک بازی

نقش آفرینی

سازنده

ubisoft

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Rayman legends | XBOX ONE

Rayman legends یک بازی ویدیویی پلتفرمی است که توسط Ubisoft Montpellier ساخته شده و توسط یوبی سافت منتشر شده است. این پنجمین عنوان اصلی در سری بازی های Rayman و دنباله مستقیم بازی 2011 Rayman Origins می باشد. بازی برای سیستم عامل هایMicrosoft Windows ، Xbox 360، PlayStation 3، Wii U و PlayStation Vita در اکتبر و سپتامبر 2013 منتشر شد. نسخه های پلی استیشن 4 و Xbox One بازی rayman legends در فوریه 2014 منتشر شد.
بازی Rayman legends در نمایشگاه الکترونیکی سرگرمی (E3) 2012 برای Wii U اعلام شد و قرار بود در پنجره پرتاب کنسول برای انتشار برنامه ریزی شود. با این حال، این بازی به دلیل عدم موفقیت مالی ZombiU ، چند ماه بعد به تأخیر افتاد و چند ماه بعد در سیستم عامل های مختلف منتشر شد.

reyman ps4

بازی Rayman legends پس از عرضه تحسین انتقادی دریافت کرد. منتقدین از تصاویری بازی، طراحی سطح، کنترل ها، موسیقی متن فیلم، گیم پلی کلی و بسیار زیاد از محتوای آن استقبال کردند. برخی منتقدین تا آنجا پیش رفتند که بازی xbox one reymanرا یکی از بهترین بازی های ویدیویی پلتفرمی که تاکنون ساخته شده است نامیدند. این بازی چندین جایزه از انتشارات بازی های ویدیویی کسب کرده است.

بازی reyman

داستان بازی Rayman legends

این بازی به سبک گیم پلی از rayman origins ادامه می دهد که در آن تا چهار بازیکن (بسته به فرمت) به طور همزمان مسیر خود را از طریق سطوح مختلف طی می کنند. شکست دادن دشمنان در طی مراحل منجر به آزادی نوجوانان اسیر شده می شود و با آزادی و جمع کردن نوجوانان دنیای جدیدی از بازی گشوده می شود که پس از دسترسی به این مرحله بازی را به هر ترتیب می توان ادامه داد. به همراه ریمن، گلوبوکس و نوجوانان به عنوان شخصیت های قابل پخش، اکنون بازیکنان می توانند شخصیت جدید زن باربارا و خواهرانش را پس از نجات از مراحل خاص را کنترل کنند.

بازی ps4 reyman

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.