خرید بازی Resident Evil 3 Remake | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

خریداران این محصول آیتم های زیر هم خریداری کردند

مشخصات فنی

نام بازی

Resident Evil 3

سبک بازی

شوتر سوم شخص – ترسناک

تعداد بازیکن

1 تا 5 نفره

آنلاین

1 نفره آفلاین – 1 تا 5 نفره آنلاین

سازنده

capcom

تاریخ عرضه

۱۶ فروردین ۱۳۹۸

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Resident Evil 3 Remake | PS4

بازی Resident Evil 3 Remake Walkthrough بازسازی شده ای از نسخه کلاسیک سال 1999 یعنی Resident Evil 3: Nemesis در کنسول PS1 است که اکنون برای PS4 ساخته شده است که کیفیت گرافیکی بسیار بالا و تصویر و صدابرداری بهتری را دارد. این بازی سبک ترسناک و ماجراجویی سوم شخص می باشد. خبر خوب برای دوستداران رزیدنت اویل این می باشد که در کنار نسخه اصلی بازی رزیدنت اویل 3 ریمیک نسخه آنلاین به با نام Resistance منتشر شده است.

خرید بازی رزیدنت اویل 3

در قسمت آنلاین شما می توانید شخصیت های مختلفی با توانایی خاص خود انتخاب کنید تا در کنار 3 شخص دیگر بازی را شروع کنید. شما علاوه بر زامبی ها باید مراقب تله های نفر پنجم بازی باشید یعنی در نسخه آنلاین Resident Evill 3 بازی 5 نفره شروع می شود – 4 شخص دوست و 1 شخص دشمن – .
در اصل، این نسخه از سری بازی رزیدنت اویل وقایع اصلی سریال ترسناک و معروف خود را بیان می کند.

داستان بازی Resident Evill 3 Remake

از راکون سیتی فرار کن!

جیل هنوز خاطراتی از سقوط هلیکوپتر و حادثه عمارت در ذهن خود دارد. ویروس T به طور گسترده ای گسترش می یابد و خیلی سریعتر از آنچه انتظار می رود ، در حال تکامل است. در نتیجه ، کل شهر توسط زامبی ها فتح می شود.

 

اویل 3 ریمیک

شما به عنوان Jill Valentine که جز آخرین بازمانده های از تیم S.T.A.R می باشد بازی را شروع می کنید. در این نسخه Carols Oliveira نقش مهمی دارد و به شما بسیار کمک می کند.

زامبی ها تنها مشکل جیل و راکون سیتی نیستند. سلاح ارگانیک جدید منتشر شده است به نام Nemesis. نکته جالب و دلهره آور این می باشد که Nemesis تا زمانی که شما را به دام نیندازد و جان شما را نگیرد، شما را تعقیب خواهد کرد. بدون محدودیت – فقط یک هدف – نابودی شما. شما نمیسیس را مانند نسخه اصلی نمی توانید با تیر متوقف کنید بلکه فقط برای چند ثانیه او را ثابت نگه می دارید و مجدا با سلاح های مختلف مانند آر پی جی به دنبال شما می افتد. خبر خوش این می باشد که در نسخه Resident Evil 3 Remake شخصیت اصلی یعنی جیل عضو نیرو های ویژه می باشد و مانند لئون در نسخه اویل 2 پلیس تازه کار نمی باشد و می تواند با جاخالی های متنوع شما را در بسیاری از جاها نجات دهد.

 

رزیدنت اویل 3 ریمیک

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.