خرید بازی Resident Evil 7 | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Resident Evil 7

سبک بازی

اول شخص ترسناک

سازنده

capcom

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Resident Evil 7 | PS4

بازی به سبک ترس و بقا با نام رزیدنت ایول 7، یک بازی ویدیویی ست که توسط کمپانی کپ کام نشر یافته است. این بازی متعلق به سال 2017 میلادی بوده و بر روی پلتفرم هایی چون ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 قابل اجرا می باشد.
بهتر است بدانید که بازی resident evil 7 جایزه ی the game award for best vr game را به خود اختصاص داده است.این نسخه از بازی رزیدنت اویل کاملاً متفاوت تر، نسبت به نسخه های قبلی بوده و تبدیل به یک بازی اکشن و ماجراجویی گشته است و به همین علت طرفداران آن روزبه روز فزونی می یابد.

بازی Resident evil 7

سبک بازی ترسناک resident evil 7 گیمر را وا میدارد تا تمام تلاش خود را برای جمع نمودن قوای لازمه را جهت زنده ماندن خود و یافتن همسرش در تمامی لحظات حفظ نماید.

داستان بازی Resident evil 7

در این سری از بازی resident evil 7، ایتن وینترز در پی یافتن همسر گمشده ی خود میا به شهری به نام دالوی در ایالت لوئیزیانا سفر کرده و در عمارتی بسیار مخوف و ترسناک که متعلق به خانوادی بیکر می باشد زندانی و شکنجه می شود.
در این بازی یک زن به وسیله ی تماس تلفنی اطلاعات و سرنخ های لازم را در اختیار ایتن قرار می دهد که بسیار کمک کننده خواهد بود و شما در این بازی یا در حال فرار هستید یا اینکه مجبور به مبارزه می شوید.

بازی Resident evil 7 ps4

خانواده ی بیکر، افرادی آدم خوار و حشی هستند که ایتن سعی دارد تا از دست این خانواده¬ی روانی و ترسناک فرار نموده و همسر خویش را نیز بیابد.
در بازی مزبور بایستی معماهایی بی شماری را حل کرده و با اندک مهماتی که در اختیار دارید خود را زنده نگاه دارید.
بهتر است برای ارائه ی بازی بهتر و رسیدن به اهداف خود همه جا را به خوبی بگردید و بررسی کنید. داشتن ذهنی خلاق و حس کنجکاوی در این بازی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.