خرید بازی Team Sonic Racing برای ps4 | خرید بازی سونیک برای ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سبک بازی

ریسینگ, مسابقه‌ای

تاریخ عرضه

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

مناسب

Playstation 4, PlayStation 5

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

سازنده

Sega

نقد و بررسی خرید بازی Team Sonic Racing برای ps4 | خرید بازی سونیک برای ps4

بازی پرطرفدار Team Sonic Racing از جمله بازی‌های محبوب کودک و نوجوان است که  اجرای آن به صورت تیمی و گروهی می‌باشد. در‌واقع تعداد بازیکنان بین یک الی چهار نفر است. در نتیجه اگر تمایل به هیجان بیشتر بازی‌های گروهی دارید، ما به شما خرید بازی Team Sonic Racing برای ps4 را پیشنهاد می‌کنیم. اجرای این بازی برای پلی استیشن ۴ سازگار است. از دیگر مشخصه‌های این بازی می‌توان به  سبک و ژانر مسابقه‌ای آن اشاره کرد. بازی Team Sonic Racing از سوی شرکت Sumo Digital تولید و از سوی استودیو Sega نیز منتشر و در بازار عرضه شده است. برای تهیه این بازی مهیج و همچنین خرید ps4 می‌توانید به بخش فروش محصولات فروشگاه معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایید.

ویژگی‌های بازی Team Sonic Racing برای ps4

تمرکز اصلی بازی روی همکاری تیمی است.  شخصیت‌های کارتونی و شبیه سازی‌ها از بازی دنیای سونیک الهام گرفته شده است. علاوه بر آن سبک ماشین‌های مسابقه‌ای از جمله جذابیت‌های شاخص خرید بازی Team Sonic Racing برای ps4 محسوب می‌شود. پانزده شخصیت انیمیشنی با توانایی‌های گوناگون در دسته بندی های سرعت، قدرت و تکنیک قرار گرفته‌اند که هر یک از آنان تکنیک‌ها و قابلیت‌های منحصر به خود را دارا می‌باشد. در این بازی گروهی، دوازده شخصیت در گروه‌های سه تایی تقسیم‌بندی شده که بایستی به کمک و همکاری یکدیگر در مسابقات برنده شوند.

جمع آوری امتیاز

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی Team Sonic Racing جمع آوری امتیاز است. بدین ترتیب که تنها با سرعت عمل نمی‌توانید در مسابقات موفق شوید، بلکه آنچه که در این بازی حائز اهمیت است، همکاری تیمی و گروهی است. خرید بازی Team Sonic Racing برای ps4 در‌واقع به کودکان چگونگی همکاری تیمی را در قالب تصویرسازی های گرافیکی جذاب و بازی مسابقه‌ای می‌آموزد.

جذابیت‌های گرافیکی بی‌نظیر

شبیه سازی‌ها و تصویرسازی‌های جذاب با تنالیته‌های رنگ شفاف را می‌توان از جمله برجسته‌ترین نقاط قوت بازی  Team Sonic Racing دانست که توجه هر کودک بالای ۳ سال را به خود جلب می‌کند. نوع بازی به گونه‌ای است که حتی والدین نیز می‌توانند در بازی به کودک یاری دهند و با او همراه شوند.

برای انجام بازی های جذاب ps4 باید در ابتدا خرید ps4 رو انجام دهید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.