خرید بازی The Dark picture man of medan | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

The dark picture

سازنده

Bandai Namco Entertainment

سبک بازی

سوم شخص ترسناک

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی The Dark picture man of medan | XBOX ONE

بازی the dark picture یک بازی ویدیویی به سبک درام و ترس و بقا است که در سال 2019 میلادی توسط سوپرمسیوگیمز و باندای نامکو انترتیمنت در دنیای بازی های رایانه ای و ویدیویی نشر یافته است.
این بازی بر روی پلتفرم هایی چون ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز قابل اجرا می-باشد.
ژانر بازی the dark picture درام و ترسناک بوده و جزء بازی های بسیار هیجان انگیز و ماجراجویی به شمار می رود و شما شاهد صحنه های اکشن و وحشتناکی خواهید بود. گیمر در این بازی تمام تلاش خود را برای کشف حقیقت و پی بردن به اسرار و رموزی به کار می گیرد در تمامی لحظه¬ها شما حس نابودی و فنا و مرگ را لمس کرده و روند داستان نیز بسیار چالش برانگیز است.

man-of-medan-ps4

در این بازی گیمر بایستی شش دانگ حواس  خود را جمع کرده و با دقت و وسواس خاصی تصمیمات خود را به مرحله ی اجرا درآورد.
بازی the dark picture دارای گرافیک بالایی بوده و تمامی صحنه ها به خوبی و با کیفیت بالا چیده شده اند و همین موارد دست به دست هم داده اند تا شما با تمامی وجود خود لحظه هایی مملو از ترس، تنش و خطر را لمس نمایید.

داستان بازی The dark picture

در این سری از بازی های the dark picture چندین جوان با درک کامل این واقعیت که با خطرات بسیاری روبرو خواهند بودند و هر لحظه امکان مرگ و نابودی آن ها وجود دارد دست به کارها و کشف رازهایی می زنند.

the-dark-pictures-man-of-medan

در کل می توان گفت که این جوان ها به استقبال صحنه هایی پر از هیجان و ماجراجویانه رفته و خطرات را به جان می خرند. در the dark picture چندین دوست صمیمی تصمیم می گیرند تا برای تفریح به روی آب های اقیانوس سفر کرده و در عمق اقیانوس رازهای سربسته ای را کشف و برملا نمایند.
در این بازی چهارجوان به نام های Conrad، brad، juila و alex نقش آفرینی می کنند و در ادامه ی داستان بازی نیز شخصی به نام filss نیز به جمع این دوستان می پیوندد. بهتر است وقایع داستان بازی را به عینه خود ببنید و آن را همان گونه که دوست دارید تجربه کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.