خرید بازی The Medium برای ps5 | قیمت بازی The Medium برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 شهریور
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

The Medium

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

سازنده

Bloober Team

سبک بازی

ترسناک

مناسب

PlayStation 5

تاریخ عرضه

2021 میلادی

نقد و بررسی خرید بازی The Medium برای ps5 | قیمت بازی The Medium برای پلی استیشن5

از دیگر بازی‌های جذاب با ژانر اکشن، ترسناک و ماجراجویی که خرید آن را به کاربران پیشنهاد می‌کنیم، خرید بازی The Medium برای ps5 است. تولید کننده این بازی شرکت Bloober Team و عرضه کننده آن Bloober Team, NA PUBLISHING INC می‌باشد. این بازی مناسب برای رده سنی بالای ۱۸ سال بوده و برای پلتفرم ps5 سازگار است. کاربران می‌توانند با خرید ps5 نه تنها از قابلیت‌های بی‌نظیر این کنسول بهره‌مند شوند، بلکه طیف متنوعی از خرید بازی ps5 را نیز می‌توانند دارا شوند. قابل ذکر است که  اجرای بازی The Medium علاوه بر پلی استیشن ۵ با پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین  با مایکروسافت ویندوز سازگار است.

داستان بازی  The Medium

بازی مدیوم در سبک ترسناک و تخیلی مورد توجه بسیاری از طرفداران این ژانر قرار گرفته است. داستان اصلی بازی در کشور لهستان و مرتبط با سال ۱۹۹۹ میلادی به وقوع می پیوندد. از جمله شخصیت‌های اصلی داستان ماریان Marianne، شخصی است که قادر به ارتباط با روح‌های سرگردان را دارد. در این میان ماریان با فردی به نام توماس آشنا می‌شود. بدین ترتیب بر اثر این آشنایی توماس او را به محلی به نام Niwa Workers’ Resort می‌برد تا ماریان بتواند از ارتباط با ارواح به آگاهی تازه‌ای برسد. اگر چنانچه به این‌گونه داستان‌ها علاقه‌مندید، خرید بازی The Medium برای ps5 این امکان را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید از هیجانات این بازی لذت ببرید.

ویژگی‌های گیم پلی بازی

طراحی گیم پلی بازی  The Medium به گونه‌ای است که فضای میان دو دنیای واقعی و انتزاعی را به نمایش می گذارد. همین ویژگی خاص سبب شده تا این بازی به عنوان یک بازی خاص و بی‌نظیر شناخته شود. حتی معماها و یا پازل هایی که در میان بازی مطرح شده نیز بر همین اصول متمرکز است. کاربر بایستی برای حل معماها از ویژگی‌های هر دو جهان استفاده کند که هر یک مشخصه‌های مختص به خود را دارا می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.